Dalton: Vilket hockeyöga man har, det var ju kuben som dömde. Det är tydligt att det är träningsmatch för dom också, vilka supertydliga saker dom släpper åt båda håll.
hubbenorlen: Nu är det ju bara försäsong än men jag håller med, grundtankenär ju konstig, att värva ett Wildcard på den posten när man lagt ner så mycket krut på övriga positioner.
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Dalton: Jo det är ju mer än vad man kan säga om deras wonderbaum än så länge iaf. Han måste ha fått enkla skott på sig i den tyska ligan, eller var han nu kommer ifrån.
Dalton: 2x2 min på Modo och 1x2 min för oss. Ja belissimo får säkert mer att göra. Moskiterna ser lite trögstartade ut men dom kommer säkert in i matchen.
Ambroo: Nu gör du dig bara till. Om vi pratar om dagens trupp så vet jag inte vad en på läktaren spelar för roll. Ville bara säga att om man ska klaga så borde man väl klaga med rätt info. Ni har fortfarande fler. Och kommentatorerna om de säger 1 borde också ha mer koll
mikenomad: Haha det märks ju att kommentatorerna är sanna modoiter iaf då vi tydligen har ett lag som inte ens ska vara i närheten av Modo. Den övikiska ödmjukheten gör sig påmind direkt :)
Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?
Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.
mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.