ÄRTBÖSSAN: ajaj inte bra!!! att kenta inte gör något åt det! Det kommer ju att gå åt skogen igen! Men det är ju bara att hoppas att killarna klarar det iaf....
Oj vad glad ,man var efter förra segern mot Modo! 10 p ner till dom. Förlust ikväll o det kan bli 4 p eller 10 p försprång.
Surt, sa räven. Det blir tufft ikväll, Tråk Modo kommer att kötta ihopp rejält o visa sin härligt sympatiska hemmapublik vilken publikfriande håkky detta lag presterar. 1-0 blir resultatet o jag gråter!
heart: jasså du. Hur kan det komma sig att alla tror på Torsk. säg så här istället....jag hoppas på seger men det känns som en svår match. Var lite mer positiv, hah. =)
Fanzin: Okej, om jag formelarar om mig så här då: "Vi måste vara ödmjuka i 60 minuter... Fast Modo ha många skadade så är Riksman i mål rent sagt strålande... Men vi ska göra vårt bästa"...
Om 2 timmar finns bussarna inne i stan och är redo att rulla norrut. Eftersom det inte blir matstopp på den lilla resa så hoppas jag ni tar med något att äta utifall ni blir hungriga :)
Ta gärna med jämna pengar också :) Kikare kommer inte Modo dela ut trots tjat från mig.
Halo Gordie: Ja du har ju varit ett antal gånger så du vet ju hur det ser ut. Dålig sikt och få platser för bortasupportrar. Vi fick bara billjetter till visst många.
JimmyH: Jag försökte ju boka sittplats - biljetter på ticnet för några dagar sedan (2-4) men det fanns inte tillgängligt, eller så var det väll slut. Men det har jag svårt att tro.
Om du löser en ståplatsbiljett i Kempis ikväll lovar jag att du kommer att få plats på bortastå. Kan omöjligt tänka mig att det inte går in fler än 125 (eller vad det nu var sagt) där. Nog var väl Timråfansen upp typ 200 pers. någon gång för ett par år sedan?
(PS. Mitt löfte gäller bara om du är i hallen i tid...)
Halo Gordie: Hade jag haft barnvakt, skulle du fått hänga med. F.. n va jag är sugen att åka upp. Jag tror det blir en Kanon match i kväll. 2-3 i tom bur . Kan jag upprepa hur många gånger som hellst Min övertygelse !
Den här säsongen har vi varit runt 4000 varje hemmamatch, faktiskt. Okej, det är kanske lite företagsrepresentation också. Jag säger 3500, så har jag tagit i lite i underkant.
När skall de inse att de är inne på 90 procent av alla baklängesmål.