Man vet att litserien är igång när man hör busvisslingarna i Kempehallen...
Det är då fasligt vad elaka alla är med övikspojkarna!
Kul också med tre-fyra enögda öviksbor i hocke live. Är Timrå ens på banan...? Det låter som spel mot ett mål på referatenn och sedan får man skottstatistiken... 14-16
Johan J: Jag har pratat med Anders på hockeyligan.se och kommer att träffa honom i morgon ang att det klatrar med hockeylive Har ni några frågor så skicka dom till mig så skall jag ta dom med honom i morgon.
RöDaBaSkErN: Där inne har jag varit i en vecka snart så det där var ingen nyhet. Inte ett svar från hockeyligan än och jag fortsätter att bomba på dom mail. Två nya färska elaka ivägsänt dag.
RöDaBaSkErN: Förbannade webradio, eller rättare sagt, förbannade idioter som förstört en fullt fungerande tjänst. Fruktansvärt frustrerande att förlita sig på sportradion när man vant sig vid hockeylive efter förra säsongen. :(
RöDaBaSkErN: Jamen cutezagge sitter och ringer från Mexico på nåt unket modem och han hör. Så allt det där med uppkoppling kan vi glömma. Hockeyligan gör skillnad på folk och folk.
RöDaBaSkErN: Tja, det funkar ju inte perfekt för mig längre. Under värmningen var det inga problem men nu under matchen buffrar det nästan hela tiden. Riktigt dåligt att det inte ska fungera för alla och att det är problem när man väl kan lyssna.
Själv har ja 512kb men det är väl 900kb och uppåt som gäller borde gå att komma runt på nått sätt.. Om man fick reda på länken skulle det nog funka... Nån som vill hjälpa? *please!*
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik
Giffarna har kvitterat till 1-1.