Försvarsspelet är på junisnivå, vi kan tacka Kipru för att det bara står 2-0.. Jag ser matchen på tv, visst är MoDo bra, men TIK visar ingen somhelst tändning.. Det här kan rinna iväg om inte Kenta får igång grabbarna, pinsamt att visa en sån tam inställning i en sån här match.. Skärpning!
Ambroo: Ja dom måste se till att inte Modo får dom många fina spelvändningar dom fick i 1:a. Strula vid offensiva blå o det blir kontringar av den högre skolan. Varför åkte Lindström ut för? Det var ju bara en liten knuff på foppa, ska han be om ursäkt för att han är starkare än foppa?
Kalle K: Felet ligger i att vi tappar folk högt upp i MoDos zon och på så sätt får det övertaget och vi blir oorganiserade, vet inte hur många gånger en MoDoit varit fri i slottet..
iggy: Jag blir så förbannad, hur kan så många bra spelare vara så dåliga i pp? Det har varit så i varje match, det måste bli bätrre när det är så här jämna tillställningar..
Ambroo: Modin hade visst en puck inne men det dömdes bort... säger sonen.Jag är uppe på taket med två stora tallar och kollar in NSK hallen från Mjösundsberget.. kan inte höra på sportradion
Nog för att man är enögd, men när Virus säger att TIK har betydligt mer att ge och inte alls kommit upp i normal standard så förstår ni hur det ser ut därute..
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·