Röda Tallen: Glöm. Modo har kollektiv storribba nu och kommer mala på så mycket som möjligt. Snacka om att det kommer plinkas med flinka fingrar runt övik i afton. Usch!
Rooster23: Tror vi tjänat på att ställa 11/2 junis femma på isen. Men det är i kristallkulan man skall se och inte i Backspegeln. Timrå ik är dom bästa. Var glad ni som bor i sundsvall, värre med mig som bor i Härnösand som är full av MoDoäckel
Rooster23: Starkt att bara förlora 2:a perren med 0-1. Kämpa Timrå. Kan inte vi supportrar lägga en hundring var i nästa match och visa vägen för företagen i sundsvall så att en klassspelare kan köpas in. Lider verkligen med grabbarna på isen. Älska Timrå!!!
Dream Team: Han sa att det var hedern man måste kämpa för nu och ladda för matchen mot Skellefteå. Han sa också att det inte går att tycka synd om sig själv bara för att spelare saknas.
RTS: Just nu har vi behov av alla spelare vi kan komma över. I allafall under en månad. Skulle inte förvåna om han blir klar snart, trots att han inte presterat mycket ännu. Men det gjorde inte Laine i Skellefteå heller
Annars Våre det ju inte fel med Hanulla. Men vill han inte lira med HV så lär han inte göra det i Timrå heller. Annars hade han passat in perfekt med sin skridskoåkning. Sen hade han förmodlingen kostat för mycket också
Det som händer är väl en liten reaktion på många matcher med lite folk, lite flax, frustration mm. Lika bra att vi gör bort årets sämsta macth idag. Vi är fortfarande Sveriges bästa lag imorgon....!!!
Röda Tallen: Tror han är väldigt väldigt väldigt dyr, Sedan släpper nog inte Hv den mannen till en annan Elitklubb och defenitivt inte till laget som ligger 1 pinne före dem i tabellen.
Vad är det för jävla skit man kommer hem till??? Ja, det kan man fråga sig... Men jag visste ju! Var på en riktigt lyckad tillställning med jobbet, där idioten DJ Hemp kammade hem ett mycket fint pris och stämningen var på topp... Då fick jag rapporter om att MoDo gått från 1-1 till 5-1 snabbt som fan och att första perioden (liksom matchen...) var över! Därmed rann all lust till att festa vidare av mig och jag gick hem i vredesmod... "6-1", sa ännu ett mess... "Varför i helvete går jag hem?", undrade jag. Jaji, tänkte väl att min "power" framför TV-rutan eventuellt skulle kunna vända eländet, men istället fick man se 7-1 i början av tredje! Jag mår fan inte bra nu, man borde ha fullföljt festen... Men rapporterna om Timrå IK:s förfall i derbyt gjorde att allting kom av sig! Nu känner jag mig enbart bedrövad, helvetes jävla 8-1... ;(
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen