ÄlskarTIK: Jag var bara ironisk. Eller jag försökte iaf. Visst har du rätt i att det var ett skönt mål. Eller tröstmål kanske passar bättre, för 3-5 istället för 1-5 gör förstås skillnad, även om poängen inte blir fler.
Dream Team: Nej, de var inte så jag menade.. Ja bara tyckte att de var bra att Styf gjorde mål.. De var ju bättre att de blev 5-3 än 5-1 iaf.. Känns inte lika förnedrande. Fast de var verkligen inte en bra match av timrå
Dream Team: Jag skiter i dem och deras klack(?), det är mitt lag som är bedrövligt både hemma och borta för tillfället. Här överlevs ingenting, snart är det försäsong...
Ambroo: Me det är väl roligt att MoDoklacken får ha lite roligt också. Så länge som moDo har hemmaplansfördel så kommer de att ha god chans att gå vidare i det här slutspelet, men i en ev. semi mot ett högra rankat lag så känns väl deras chanser att vara kvar som betydligt mindre.
RocknRolf2: Jag tror inte vi klarar kvarten vem vi än möter och anledningen är att vi inte kan göra mer än 1mål framåt,blir det inte bättre sista 2 matcherna vill jag se nån annan i båset än kenta i kvartsfinalerna.
RocknRolf2: Häng inte Svensson, där finns det iaf utveckling, men hans omgivning är inte den bästa... Johan har tappat sen han var i Ryssland och Wennerberg skulle inte ens gå in på två femmor i J20.
Kul för 150 Timråfans på plats också. Imorrn vill jag höra ursäkt från lag och ledare + presskonferans om rivet kontrakt för diverse spelare, bl a Svensson, Asplund, Wennerberg m. fl.
RocknRolf2: Kenta är väl nöjd, på det hela taget, som vanligt. Det verkar ju vara spelarna själva som är självkritiska. Men, å andra sidan, vad kan man mer begära av en som redan mentalt lämnat skutan.
Har han gjort något i båset, då? Time out eller något överhuvudtaget?? Vad som helst är ju en markering om missnöje med det som presteras på plan.
Snoop: I nuläget är lhc 5 poäng o lulä 6 poäng efter oss. Båda dessa lag har en match mindre spelad. Vi kan alltså bli sjua och få möta fbk, fan va surt. Gonatt!
Dream Team: jo iofs, bortaförlust mot Modo när vi är klara för slutspel är väl ingen storskandal... Men det känns lite för väntat på förhand att vi ska torska liksom. Det ska vara mer ovisst inför dem här matcherna, annars är nåt snett.