RocknRolf2: Challe är för tunn, kicka honom och ta Roger Mlin medan chansen finns, annars reder dom inte ut det här. Med det mannskap som finns ska dom inte behöva ligga sjua. För dåligt.
Hollywood Hogan: Jag stör mig också på den här konstlade rivaliteten. Antar att det ligger mkt mindervärdeskomplex i Övik kontra Sundsvallsregionen i det hela. Det positiva är väl biljettförsäljningen på hemmamatcherna
Taurus: Alla ni som sitter hemma och runkar till bilder av Kenta, spola tillbaka bandet ett år ungefär. Då var det ett jävla gnäll på honom. "Va fan spelar han bara med tre femmor för? Varför får inte en femma med juniorer chansen? Varför coachar han som en jävla zombie? Varför tar han aldrig timeout? etc etc" Det är tydligen jävligt lätt att glömma! Challe är kanon. Det kommer att bli bra det här!
gud: "Kommer och går" Du får det att låta som hockey och Timrå vore nåt naturfenomen. Sen kanske jag inte är superbalanserad alla gånger. Bra att det finns andra hockeysnackare som är det. Jobbar gör jag då och då. Rätt mycket faktiskt. Jag kan ju publicera mitt jobbschema om du vill.
bisterfinnen: Låter som att han är härligt inavlad som de flesta där uppe... Att han har någon slags chefsjobb säger det mesta om trakten.
Hatar att många kallar det derby. Det är för fan inget derby. Dessutom vill man inte på något sätt sammankopplas med Ö-vik... Det konstiga är att man inte alls känner någon rivalitet heller. Faktiskt. Modo känns lika menlöst som typ HV71.
Ambroo: "spud: Vilken jävla sopa du är. Ambroo Idag kl. 21:28 " "Hawerchuk: Vilken jävla sopa du är. Ambroo Idag kl. 21:28" "adde_1337: Du är dum i huvudet va? Ambroo Idag kl. 21:33"
Kommentatorn heter Bojan Månsson. Legendarisk fotbollslirare i MoDo Fotboll i div.6 (spelande tränare som 45-åring), numera sportchef på Dannerotravet.
Håller med om att han suger kamelballe. Älskar att han bara kan prata i enstaka stavelser.
Synd att ni förlorade när ni så hårt trodde på storseger. Bit ihop och kom igen. Gärna mot lag som ligger före oss i serien (de flesta alltså).
Se vad ödmjuk och fin det går att vara om man anstränger sig.
Då ska du verkligen skita i hockeyn ett tag..Annars så blir du som Rocken roffe..Kommer in på HS när det går mindre bra för laget och klagar på allt som rör sig..Går det bra så jobbar han jämt..
Fattar du och en del andra att svacker kommer o går??
Ett ex...kolla Linköping idag och jämför dom för en månad sedan..
Taurus: Att man har klubborna ut mot sargen är även för mig en gåta, men det är ju knappast något nytt fenomen. Även undet Kentas tid så såg det ut på samma sätt.
Forward: Just pga tidsnöden Du nämner så blir det ju heller inget tryck från backarna i eget pp alldeles för långsamt rörelsemönster så forwards får åka o åka medans pucken sakta spelas sidled mellan backarna..inget probelem för motståndarna att hinna med i förflyttningarna då.
Taurus: November är alltid ett stålbad för TIKare, då spelar det ingen roll vad vi har för lag på papperet. Som supporter är man jävligt besviken just nu, hela jävla världen verkar vara emot. Jag kan bara tänka hur spelarna känner sig. Idag försökte de spela hockey igen men de har verkligen inte marginalerna med sig för tillfället. Kan de bara fortsätta såhär, fast med lite bättre skärpa, så måste vändningen komma snart. Pisspotta!!!
adde_1337: Jo effektiviteten har ju inte varit bra på länge. Egentligen inte sen vi slog Mora borta med 5-2. Så nej, Challe får inte fripass där heller. Missar ett lag 87 öppna lägen på rad så har tränaren ett ansvar även där, självklart.
RocknRolf2: fy fan många säger "Challe kan inte göra nått, de är spelarna som har fel inställning" då betyder dte att jag kan gå in där och "spelarna" ska ha en instälning så äre bara att vinna lite matcher jahap tror fan jag ska bli tränare då :) ! sen när man förlorar då skyller vi lite extra på dommarna och säger "ja men vi var ju bra i 45min" VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL :O gud fy fan vad jag blir less på den här j-vla skiten.
Jaja...det måste lossna nån gång, bara vi får in lite baljor så ska det väl ordna sig, eller??? vi har ju gjort hela 5 mål på 5 matcher, det börjar likna säsongen 05/06 fast vi har en 5-6 riktiga målskyttar i laget, det vete sjutton hur vi ska få till det, det ser så himla krångligt ut allting tycker jag både i försvars- och anfallzon. Det stavas förmodligen självförtroende....
Bragd-Birger: Vad var det, enligt dig, som gick fel i den här matchen? Du antyder att det hela beror på spelarnas taskiga självförtroende. Borde man inte anlita någon slags mental coach i så fall... Och om det dessutom är så att välbetalda, vuxna män inte klarar av att prestera mitt i serielunken på grund av sviktande självförtroende, hur ska de då kunna lyckas i ett slutspel då pressen ökar markant?
Bragd-Birger: Nej Challe har absolut ingenting att göra med Timrås effektivitet. Han med visionen och som skulle göra oss effektivare. Att jag ens kommer på en sån horibel tanke att kritiskera den man huvudansvarig för laget.
Harald är ju rolig??? Först förklarar han själv förlustsviten med den svåra skadesituationen. Sedan kommenterar han att han ör trött på att det fokuseras så mycket på skadorna...
Harald är ju rolig??? Först förklarar han själv förlustsviten med den svåra skadesituationen. Sedan kommenterar han att han ör trött på att det fokuseras så mycket på skadorna...
RocknRolf2: Nä, hur fan kunde Challe missa alla dom där målchanserna? Agera Nubben!!!1
Seriöst. Bryt ihop, kom igen. Inte fan var det inställningen som förvandlade den här matchen till bajs. Däremot syns det med löjlig klarhet vilka taskiga självförtroenden som en del spelare ligger inne med. Regin, herregud. Pärssinen är fel i tajmingen med en tusendel, ideligen.
Nästkommande matcher blir intressanta. Onekligen. Nu gäller det att man lyckas vända det här. Eller så sparkar man Challe, Backe, hälften av backarna, Hedström så är allt löst på en gång. Verkligen.
RocknRolf2: Det var väl ändå inte han som brände lägena i dag va? Han coachade aktivt och gjorde det han skulle när han rörde om i kedjorna. Med normal utdelning så vinner man en sån här match med 4-5 puckar. Det är lätt att såga Backe för hans tavla, men utan den hade vi iaf inte vunnit.
jaha... Sen när Challe ska toppa också, varför hamnar Hedström upppe på blålinjen ist för att sätta Tenkrat där? Killen skjuter bäst i hela laget. Hedström är väl en lirare att sätta framför kassen? Han kom fram som en brunkare men nu ska han styra och ställa allting...
Fy fan vad man lider med laget en dag som denna! Man skapar, man skapar, man skapar, man skapar, man skapar, man skapar, man skapar osv... och gör också ett mål som helt felaktigt döms bort. Modo däremot vinner den här matchen pga att man gör två mål på noll målchanser, eller ok, de hade ju det där ribbskottet då...