T T: Men snälla nån, nu var det väl knappast Puckout som var det värsta, utan hela hans övriga uppträdande hela perioden. Ser du inte matchen? eller tycker du han är bra match efter match som jag anser Sonny vara.
Karln har ju inte ett enda rätt, med normal tur hade modo ledat med 2-1 pga av en viss Nr4
Nyss hemkommen, men det lilla jag såg vibbar positivt. Undantaget Jonssons betonghandleder, möjligen. Timrå visar varför man är det lag som drar på sig mest p-outare.
Skönt att gå på en ledning i a f. En till så börjar underläppen vibrera i nolaskogs!
250kg kärlek: De får väl ut ungefär vad de vill också, dvs några Timråiter som kommer dit och påminner dem och då kan de fortsätta att låtsas som ingenting. Provocerande, tycker nog en del...
Blizzard: Ser att ES-matcherna har försvunnit från myp2p-sajten. Någon som vet vart de tagit vägen? Annonseras de någon annanstans? Har sopcastandet upphört?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Precis som förra gången mot Modo borta måste RJ bänkas snarast. Helst ska det in en ny back så han knappt får nån speltid öht.
Annars skaplig första. Modo har dock lite för många bra chanser för att jag ska vara bekväm. Nästa mål avgör