Förövrigt tror jag att jinx jinx är nya sättet till 3P, alla dessa jinx av mig ;)
""solklar vinst idag."
"blir ju vinst!"
"kan vara fyllan som snackar men ikv gör vi en helgjuten insats ALLA kommer jobba tillsamans vi kommer jobba ner FHC, vi kommer vinna och ta 3poäng vi kommer göra minst 4mål och släppa in MAX 2.
" 3,2 på timrå i live odds, blev en hundrig till på denna match"
erathoo: Det är inte så svårt att inse betydelsen av de två kommande matcherna. Vinner vi båda är chanserna ganska goda att vi nosar på en slutspelsplats. Vi har i vart fall ha passerat Modo och Djurgården och förmodligen också AIK. Skulle vi förlora båda däremot...då är uppförsbacken väääldigt brant.
Timrås 4:a senaste borta matche mot modo har slutat 3-4 3-4 1-5 3-4
Känns som ett resultatspel lockar ikväll, tror dock att 2-5 är närmre än 1-5 med tanke på att vi formodligen drar på oss fler utv än 1 idag. och vi är inte så bra i det defensiva. men rtt spel på 3-4 är givet.
Edit: dock en 3-4 i OT, men va fasen, luktar 3-4 lång väg.
Så tycker jag det är löjligt när en sån viktig match mellan Modo och timrå med derby och allt spelas på canal-extra 2 medans SAIK-AIK är huvudmatch, dessa stockholmslag -.- även BIF-växjö är mer spänannde.
pefr: Han slarvade ganska mycket där. Han är lite, eller mycket om man så vill, nonchalant i sitt spel. Lite mer noggrannhet från honom så kan han nog bidra hyggligt. offensivt så har han en hel del kyla och spelförståelse.
Så jäkla fin start i början med otrolig fart, sån fast att man knappt han vara i egen zon och då blev misstagen färre. sen tappa vi ALLT efter Vampens första friläge.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.
2-5