mikenomad:Konspirationen blir allt tydigare...
HV71 med sitt beryktade powerplay
35:00 | 2 min | AIK | 28. Frisk, Andreas | Hooking (35:00 - ) |
29:31 | 2 min | AIK | 16. Viklund, Tobias | Hooking (29:31 - 31:31) |
25:01 | 2 min | AIK | 46. Jensen, Nicklas | Tripping (25:01 - 27:01) |
21:07 | 2 min | AIK | 91. Melin, Björn | Hooking (21:07 - 23:07) |
Redigerad kommentar
Modano: Nu ser jag tyvärr inte matchen. Men lite kul är det att vilken bok man än kollar i av Modo å Timrå så gnälls det på det egna laget..:P
Det tyder väl på att jag kanske inte missar så mkt till match=)
Monno: Timrå äger de mesta i 2:a. Modo ska vara mycket glada åt att det står 1-0. Timrås hårde checking lönar sig och modospelarna gör misstag väldigt ofta.
Jag skulle säga att matchen är helt öppen och kan faktiskt sluta precis hur som helst
Berka: Jo men visst, att TIK skulle hitta målet känns lika hett som sibirien
Det är bara att inse att Jonte, Hedström, Crippe måste få drastiskt minskad istid om vi ska få till någon offensiv. Den här jävla gå-hockeyn dom presterar gör mig galen. Vi kan inte spela så här. Enkelt försvarsspel, lika enkelt och snabbt anfallsspel. Punkt.
Det här kommer att leda till kvalserien. Och ja: Sebbe saknar totalt spelsinne. Det har jag nu upptäckt för 25:e gången den här säsongen. Den där nye backen har fan 200% mer av den varan, samt att han har den goda smaken att spela megasimpelt.
Gonatt, Timrå! Tack för att du försöker, Montén! Och låt oss alla unisont hylla vår Nubbe för dessa oerhörda bang-for-the-buck-värvningar! Matjorden finns kvar!
Mäster T: Gigantiska problem?, Ikväll tycker då jag man gör sin bästa match på bra länge! Visst torsk med 2-0, men ikväll hade vi oflyt på riktigt. Hade du skrivit detta efter Väx elle Frö matchen hade jag hållit med dig.
Första målet var totalt avgörande ikväll, det såg nog ALLA!.