T T: skramla ihop alla 5:- ni har hemma. har packat ner två matchlott ringar som ska va slut vid framkomsten. då har man juh även channsen att nästa få resan fritt.
Andersson: Janken har sagt att bli vi 50 så packas trumma och flaggor in och sedan ska vi visa varför vi är Sveriges bästa klack.
Har jag sagt det? Ja! Det var ju rätt klokt sagt men... Nu är vi 44 anmälda och trumma + flaggor är redan packade. Men vassego att anmäla er. Telefonen är igång och mailboxen töms med jämna mellanrum!
Uno Gordon: Klart att han får skriva vad han vill i deras egen GB. Sen spelar det ingen roll vilken dag det gällde, du behöver väl inte sjunka så lågt för det. Eller?
Maggan: Mkt möjligt. Men skillnaden är att han får skriva vad han vill utan reprimand. och sedan idiotförklarar han ju sig själv med att fälla kommentaren om måndagsmatchen. Det är väl solklart att det blir fler Modoiter i Swedbank. Får man bara 150 platser i organiserad form så är det ju en enkel ekvation. Han kan ju komma tillbaka den dagen det är fler Modoiter i E.ON Arena än Timråsupportrar då om han skall vinna några statuspoäng.
Tikarna skröt nyss mycket att de minsan ställde upp och stöttade sitt lag på bortaresor när de hade bortamatch mot Skellefteå. Som referens jämförde de med Modos bortamatch mot Luleå samma omgång, som inte lockade lika många som dem.
Nu verkar de ha svårt att motivera sina supportrar att se derbyt mot Modo 12/1.
Ger mig fan på att vi blir fler Modoiter den matchen i alla fall.
Kom igen nuuuu för bövelen! Nog borde vi väl få ihop en full buss till Nolaskog! 26 st anmälda i nuläget! Buss bokad, smörgåsar beställda så kom igen nu! Grabbarna behöver allt stöd nu!
Jag tycker att det saknas lite folk till Modoresan. Några till borde vi väl få med oss? Kan ni inte lura med er pojkvän, flickvän, sambo, svärmor, satkärringen -el gubben i trappuppgången, avlägsna kusiner?
Kom igen, Timrå IK behöver allt stöd de kan få för att lyckas ta med sig poäng från Ö-vik.
Bara en påminnelse till er som redan bestämt er för att åka till Ö-vik på måndag! Det är kanooooon om ni anmäler er redan nu eftersom det inte finns någon vardag mellan DIF-matchen och Modoresan. Det är lite kort varsel att göra ändringar på måndag nämligen. Så du/ni som redan bestämt att åka. Gå in på www.tikare.se/resor och anmäl dej! Ynkans 300 spänn (200+entré) + lite fikapengar för en helaftons hockeyunderhållning!
Yellowcard: Dom var visst 63 MoDolider i måndags. Men det var ju 13dagsafton med röd och ledig dag efter (= 13dagen - som vi firar till minnet av att de tre vise männen kom fram till Jesusbarnet, vilkens födelse är anledningen till att vi firar jul; om någon inte hade koll på det (inte direkt riktat till dig "Yellowcard")). En vanlig blank måndag kan bli svår när det gäller att ragga ihop drygt 63 tikare till Swedbank... Men man ska aldrig säga aldrig!
Yellowcard: Håller med. Då var de enda puckon de hade stationerade i klacken både i paus och match och visade endast sin intelligens genom att skrika kreativa heja- och hatramsor.
andyo: Det verkar vara en ny generation MODO supportrar som tillkommit som verkligen beteer sig som barnrumpor. Har inget minne av att ha sett sånna där puckon för 3 år sedan.
Yellowcard: Knäck dom hellre i att uppföra er. Höll på att garva ihjäl mig när cirka sju 15 åringar kommer halvspringande i en paus med 4 värdar och ordningsvakter efter sig, å att de ansåg att de skulle få gå vart de ville och göra vafan som helst gjorde de ju inte lättare att hålla sig för skratt.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!