Vilka killar som kommenterar, först var det odiskutabelt och sen var det målvakten som räddade de kvar dom i matchen... skönt med killar som vet vad de tycker
fan vad jag stör mig på "gubbarna" som rerfererar i hockey live! Det är faktiskt inget kul att lyssna när reportrarna är så jävla partiska. Man får ju ingen känsla för matchen
Suck...Inte fick man sova gott i natt då :/ Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Helt obegripligt detta..... TIK som värvat så stort inför denna säsong o allt men en katastrofal försäsong o sen har dom sett väldigt sega ut nu i seriestarten.... vart är farten o viljan?
mattis69: Det är väl typ 45 omgångar kvar av grundserien. Man skall inte vara som bäst i Oktober så jag är inte orolig. TIK har bara inte hittat formen ännu. Detta löser sig bara de fortsätter att jobba !
Dream Team: inget ont om mora, jag är mäkta imponerad av dom..!! men det är det att dom är nykomlingar,vi bjuder på första 3poängarn till dom., + att vi inte få en enda pinne med oss, de är otroligt jobbigt!Grr!!
willysson: För helvete byt ut laget..... måste ringa nubben imorrn och be honnom åka och kolla om han kan hitta några nya lirare i kovland eller gällsta eller varför inte nolby vets....
Dream Team: vi förlorar mot nykomlingarna,Moras första seger i ES mot Timrå, lite jobbig känns det, + att vi bommar alla poäng :S fan,,ja som trodde vi skulle va i sereledningen ikväll
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik