Gräver fram en årsgammal tråd för att fira att jag blivit av med mitt världsrekord i att fördröja matchreferat. Det är signaturen Knogen som ger sin - som brukligt på mik.se - något udda syn på matchen Mora-Timrå 2005.12.11
Skön och viktig seger. FBK förlorade vilket ger lite ytterligare luft nedåt i tabellen. Det gäller att inte tappa tempo jämfört med Klöbben så vi kan glida förbi när vi kommer upp i lika många spelade matcher.
Jaja! Det var ju skitbra det här! Jag förlorade vadet mot familjen... Jag hade gissat 100-0 och dom tippade 3-3.. Jag får väl erkänna att dom var liiiite närmare... Men jag är inte lessen.... Ångesten släppte nu!
Enligt webradion så har Mora 5 bussar bokade till Karlstad på annandagen, 220 personer. Fler platser fick dom inte trots att de hade en extra reservbuss.....vilket intresse...
I Gävle får väl timrå alla platserna som finns på bortastå på annandagen, 140 anmälda just nu... Jag själv knappar nog in www.ticnet.se och beställer min bortastå för säkerhetsskull =)
Svårt att veta exakt hur många tikare som kommer stå på brynäs 500-manna bortastå..:)
Andersson: Ja, vore ju fint om vi kunde inleda efter uppehållet med en vinst. Brukar ju vara svårt det för Timrå. Nu finns iaf förutsättningar med 8 dagars vila, 2 nya spelare in och Jokinen 🙂
Ååh, det är inte solklart?
Rubriken är naturligtvis "Döss wi wam att i Sweg falla"
Medföljer direktlänk.