Jag tror inte att skadeförbannelsen släpper, i alla fall inte under denna säsong. Har eländet väl börjat, så finns det inget slut... Jag gav definitivt upp när jag läste att Pärssinen var på väg att göra comeback, men skadade sig igen på sista träningen(!) inför matchen. Det var den berömda droppen för min del. Jaji, de är la ena glaslirare dessa finnar...
Skarin: man kan ju undra ifall Strålman får spela 40 minuter idag. ? Så fort skadeförbannelsen släpper och vi får tillbaks våra boys så går vi för guld. Vilken grandfinal för Kenta, Micke, Koskinen, och andra trotjänare, ja hela laget det vore !! Hmmm om vi kunde få låna hem Zäta i finalomgången mot Modo/Färjestad och mala ner dom med ren furukraft Det är vi tamifaan värd(a) - Ikväll skulle tre pinnar smaka mumma Knip igen Backlund, du har allt du behöver !! ( ..man vet aldrig om han är inne idag och kikar ).
Jaha....känns som att det kan bli tufft igen ikväll. En mindra arme skadade och borta, samtidigt som Mora enligt uppgifter är peppade som fan. Ikväll krävs det blod svett och tårar.
Jag gör två tips: huvet säger 4-1 Hjärtat säger 0-1 efter en heroisk kämpainsats där Styf trycker in både puck och en Moraback i buren efter en tilltrasslad situation, 11 minuter in i tredje...
Sedan, Kan inte låta bli att saxa följande ur dagens expressen
"Sex av Boforsspelarna insjuknade i tisdags - ytterligare fyra i går. - Som det är nu så har jag inget lag. Om vi tvingas spela så får vi försöka ställa upp, men som det ser ut i dag så är 0- 5 ett bra resultat, säger tränaren Niklas Czarnecki."
Nämen ojdå... vad synd det var om dom!!! Så har vi haft det hela säsongen ;=)))
Man får lust att ta till den här publiksiffre ramsan "HAR VI PÅ TRÄNING!!!, HAR VI PÅ TRÄNING!"
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har
HD Thomas Andersson, Gävle
LM Daniel Winge, Björklinge
LM Tony Carlsson, Västerås