RocknRolf2: Jag må säga att det torde vara trevligt för dig att åter få sitte och smågräva i skrevet, njutea fullt ut och låta dina verbala fekalier drälla ut i hockeysnack.. Tänk ändå om du skulle varit sportchef.. Vadbra allt hade varit då!
Vi har tac o lov ett visst sparkapital på sjukstugan!
Snoop: Det är klart att alla skador ställer till det.Sm guldet kan vi nog glömma men slutspel blir det iallafall.Och det är inte dåligt med tanke på alla skador.Nej nu faan biter vi ihop och kommer igen o gillar läget.
Bragd-Birger: helst hade jag velat se en ny tränare den dag Kenta/Timrå bestämde sig för att byta.
Dagens skit kommer inte särskilt oväntat. Men synd som fan ändå. Anar en obehaglig ineffektivitets-trend ala fjolåret och sent-06 igen. Då är det kört att vinna
lincoln: håller med dig, med alla jävla skador o sjukdomar så tycker jag med att det känns som att vi inte får chansen att visa upp de vi kan, så jävla tråkigt, och inte lär de bli bättre, den här säsongen är KÖRD.
Det är som jag alltid har sagt, hockey är en skitsport. Inte en challe att Timrå orkar mobilisera i den tredje. 1-3, igen. Nu ska jag gå och supa mig till medvetslöshet.
Äh fy fan vad det här är trist. Känns som att vi inte ens får chansen den här säsongen. Finns det inget EU-bidrag man kan få eller nått? Finns det glesbygds bidrag måste man kunna hitta ett "glest-i-femmorna-bidrag"?
Essvikare: Det enklaste är nästan om du köper biljett själv, eftersom TIK031 inte anordnar någon resa med buss. Vi ansluter dock i Jönköping i samlad trupp från Götet.
Dream Team: Nej du har rätt, dom krigade ju faktiskt på 2.a och 3.e och höll ju nollan 2 perioder och var nära fler mål, men så j*vla tungt att dom inte kan få första målet nån gång.
Finns det en biljett till måndag mot Lingonriset? Jag är i Borås och om det finns plats är jag intresserad av att åka med. Finns inte plats tar jag mig till Jönköping själv.
Snoop: Ja, jag såg den också. Frånsett matchens första 12-13 minuter då vi faktiskt gav bort både tre mål och hela matchen så vill jag nog påstå att vi var minst lika bra som FBK under resterande del av matchen. Självklart spelar FBK på resultatet i slutet så att vi får ha mer puck och får ytor att spela på, men att vi gav upp tycker jag inte alls stämmer.
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har