Robban: Vördnad och respekt är vad Mora IK visar inför högheten den stora och en historia som glimrande vacker och skön. Man blir tamejfan sentimental såhär på måndagskvällen när man ser deras hälsning och budskap.
Uno Gordon: OK. Jag är inte riktigt överens med dig om den verklighetsbeskrivningen, men med tanke på dina hårda ord poppar jag tillbaks under min sten nu.
Någon mer än jag som upptäckt att Mora är lite efterblivna på deras hemsida, eller så är dom bara lite nostalgista, dom använder Tallarna som TIK logga.
Hoppas spelarna är mer fokuserade på själva matchen ikväll än vad vi har varit på forumet idag.. Dags att börja ladda upp nu inför matchen! Mora alltid svåra på bortaplan.. Jag tippar (mot bättre vetande) att Timrå tvålar dit masarna med 4 - 1.
Snoop: Amen vad fan! Här har man lirat Oddset och varit stensäker på Timråvinst och så raseras allting utav denna målvaktsrockad. Får jag in de andra matcherna och spricker på Timrå kommer jag fakturera Challe Berglund.
Snoop: Nej, enligt lineupen på swehockey så står ju Backlund. Spelare som är rödfärgade är alltså förstalinen plus den målvakt som startar. Se själv på länken nedan får du se.