Det var det jag visste, jag har blivit beroende av webradioreferaten. Jag trodde jag hade kontroll ("jag behöver inte webradion!"), men när tillgången på drogen i fråga bryts drabbades jag av ångest, kallsvett och tvångstankar.
lungan: Finns det någon internethändig som kan klistra in en direktlänk till webradion MIK-TIK? Kanske kan man lura sig förbi den kraschade elitseriestartsidan?
Alla lag som inte ska leda för att inte kliva ikapp Timrå leder, alltså alla lag i toppen och Luleå som möter Malmö leder, dags att Timrå visar Mora vart skåpet skall stå.
Ambroo: Ja, Han har haft riktigt oflyt med ramträffarna. Allra helt innan första pucken satt, då gick det ju troll i det! Det känns som du säger att de 5 mål han gjort såhär långt lätt hade kunnat vara det dubbla...
Dream Team: Det känns som att Pärssinen är den som prickat mest järn av alla i höst. Hade han haft lite flyt så hade han legat på minst 10 mål vid det här laget...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.