1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590405 inlägg · 6216 ämnen

MÖRKA MOLN

« · 69868 Till forumet

MÖRKA MOLN
Visst kommer det att bli många supportrar ner till Hovet på onsdag - jag vet många som ännu inte anmält sig och sedan blir det som vanligt mycket bilar ner plus en massa släktingar, affärsbekanta osv som tar plats på Hovet. Var lugn - det ordnar sig..........

Däremot ser inte Timrås chanser att klara kvalserien så fina ut.. tyvärr finns det i dagsläget inte något som talar för Timrå. I st för bättre och bättre har laget blivit sämre och sämre. TIK i dag är tyvärr inte annat än ett looserlag.

Jag satt häromkvällen och tittade på öppningsmatchen 00 TIK - Djurgåden, vilken match, vilket lag, vilka spelare ! Det är milslångt ifrån det laget har presterat en enda gång i år.

Timrå har idag en acceptabel målvakt plus en nr 20 - men sedan ?
( möjl Mathiasson )

inget försvar: - många uppträder som Div I spelare ( ursäkta Jörgen E att vi gnällde i fjol )

inget anfall - Timrå är det första lag någonsin som ine orkade med 100 mål i grundserien.

inget bortalag - 1(?) seger på 25 matcher

ingen rätt inställning - har många redan bytt klubb ?

Jag kommer att åka på alla matcher / borta som hemma / - hoppet är det sista som överger människan men jag ser inte något som pekar på fortsatt Elitseriespel nästa år.

/Sorry ( hoppas jag har djävligt fel ) /
Kommentera

« · 69868