Om vi vill vara med att leka i denna pengastinna ES måste vi komma på drastiska åtgärder. En idé(!) kom till mig under dessa dagar där vi ser hur andra klubbar värvar vilt och TIK kör lite lågbudget.
Varför inte göra en deal med TIK eller möjligen med huvudsponsorerna att vi supportrar ska samla in pengar till TIK på olika sätt tex fixa sponsring, egen sponsring eller bara vanliga gåvor. Man sätter ett slutdatum där pengarna läggs till TIK's värvningar/löner. I sin tur så ska klubben/huvudsponsorerna fixa tex lika mycket (eller möjligen dubbelt) som vi förutom ordinarie sponsringen.
Jag vet ärligen inte om detta skulle ge någonting men ibland måste man kanske tänka i lite andra banor...
Så förslag STÄLL UPP FÖR TIK!! visa att ni inte är medgångsupportrar! Gör ett dala-upprop i TIK stil!
En idé(!) kom till mig under dessa dagar där vi ser hur andra klubbar värvar vilt och TIK kör lite lågbudget.
Varför inte göra en deal med TIK eller möjligen med huvudsponsorerna att vi supportrar ska samla in pengar till TIK på olika sätt tex fixa sponsring, egen sponsring eller bara vanliga gåvor. Man sätter ett slutdatum där pengarna läggs till TIK's värvningar/löner. I sin tur så ska klubben/huvudsponsorerna fixa tex lika mycket (eller möjligen dubbelt) som vi förutom ordinarie sponsringen.
Jag vet ärligen inte om detta skulle ge någonting men ibland måste man kanske tänka i lite andra banor...
Så förslag STÄLL UPP FÖR TIK!! visa att ni inte är medgångsupportrar!
Gör ett dala-upprop i TIK stil!