1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Njurunda Comments

Sv: Njurunda Comments
Hoppas att det kommer mycket folk på Ispremiären. Skulle vara hyfsat pinsamt om Timrå körde det nya introt inför ca 15 personer...
Kommentera

Har en kollega här på jobbet som haft sina ungar på någon hockeyskola i
Furudal. Tydligen så dök Lidström upp och det blev totalkaos bland kidsen. När
sedan Arbogas och Brynäs store back dök upp, (Christer Olsson) så frågade
barnen:"Vem fan är det där?"

Så det kan bli... Brynäs har tydligen inte samma lyskraft längre... Jag tror det är
dags för ett trendbrott i Gavlerinken... Timrå IK vinner nästa match där nere med
4-2.

Sanna mina ord.
Kommentera

Klart det blir Näslund som kommer till Njurunda matchen. Han är ju i Timrå på den kristna hockeyskolan nu.
Kommentera

...Jocke Nilsson vore kanon! Men tyvärr missar man ju hela tillställningen.
Kommentera

Jag tror det blir Matts Näslund jag,,såg pigg ut på stads kampen,,,Gick helt själv utan käpp,,,Lovar!

Patrick:
Lånat miniräknare,,,,eller kulram?????
Kommentera

De spelare som ligger närmast efter Forsberg och Sundin borde vara Nicklas Lidström, Daniel Alfredsson och just Markus Näslund. Näslund låter ju som ett mycket tänkbart namn...

Om det var 1050 sålda biljetter tidigare så är det 1052 sålda biljetter nu... 248 stycken kvar med andra ord.
Kommentera

Undra vem som är "The secret player" då......kanske äre Markus Näslund nu när han ändå är och hälsar på, jaja vem vet.
Själv skulle man egentligen inte dit, tänkte gå på den i Ånge men ja tro nog att ja går på båda istället.......
Kommentera

Nu återstår endast 200 biljetter till matchen NSK - Timrå IK, lördag den 11 augusti kl 15.00 i Njurunda Ishall. Skynda dig att köpa din biljett, lättast genom att ringa kansliet, tel: 30820.
NSK förstärker bl.a. med: "Z" Zetterberg, Niklas Sundström, Anders Eriksson, Anders Huss, Ove Öström, Samuel Påhlsson m.fl plus ytterligare en stjärnspelare ( är anonym t.v. ).
Välkommen !
Kommentera

El Maco:Räkna med TIK Bergslagen i vinter. TIK Bergslagen jobbar hårt på att få med fler utflyttade medelpadingar och andra kännare boende i Bergslagen med omnejd att följa med på TIK supporterresor mm.

Med stora annonskampanjer (Smokey har skaffat en tidning) och andra aktiviteter så ska massorna lockas till det rödvita laget.

Rörande Färjestad och vart skåpen ska stå:
Har för mig att Smokeys svavelosande utskällning av den sektion (inte Wolfpack) som hånade Källarsson när denne skadades svårt där nere nere förra året, fortfarande kan höras om man lyssnar noga i lila kaffelandet.
Tyst blev dom i alla fall. Helt tyst i resten av hela matchen faktiskt.
Kommentera

Prexis! Även om det inte lockar att ta tåget till Karlstad (hua, det är så schåigt på järnvägsknuten Hallsberg) så hoppas jag att Supporterklubben siktar på sisådär tre-fyra bussar. Minns att vi vann oss en liten koloni storögda Timråsupportrar i Grums -98 som har stora förväntningar på publikstöd. TIK Bergslagen går inte av för hackor (oavsiktlig vits) men nu krävs det att även TIK08 och Supporterklubben visar Wolfpack var skåpet ska stå.
Kommentera

Lördag den 29 september åker Timrås Kallösupportar till Karlstad och matchen FBK -Timrå IK. Skall bli kul att besöka nya Löfbergs Lila Arena. Hoppas vi stöter på både 031 och 08 supportrar där.
Kommentera

så e de nog ...
Kommentera

nya tränare ? l.el. och billis ?
Kommentera

Jag : hade du biljetter till nsk-tik ?? .. har de släpts eller är det nåt spec.case ??
Kommentera

Njurunda SK kommer inom kort att presentera en ( eg. två ) riktig stor hockeynyhet. Håll gluggarna öppna !
Kommentera

Smokey; vilken glädje att se att min gamla ledtråd fick flytta med till den nya sidan. Ett stort tack från Bo wasa som idag gått omkring med nedräkningströja nr 5 på Galtsrömsdagarna.
Kulturen segrar.
Kommentera

Hmmmm, funderar på att regga några klassiska användar-ID och sedan sälja tillbaka dem dyrt. Kongo är ledigt än till exempel... Men han har väl spenderat allt i syndens Ayia Napa
Kommentera

de ä rätt !!
Kommentera

Njurunda Comments
Vissa trådar måste bara få följa med när man ändå flyttar...
Kommentera

« · 3141