John K: "Bra förslag till avslutning: Timrå, Timrå, Timrå!!! Tyvärr kan jag inte ta upp den på ståplats eftersom jag har sittplats på andra sidan av arenan. Ni som befinner er på stå kan väl dra igång den? Jag är övertygad om att den kommer att fungera bra."
Eller hur? Visst är jag påhittig? Jag visste väl att ni skulle gilla det. Värsta grymma ramsan liksom. Om inte någon på ståplats drar igång den imorgon så kanske någon av er kan snacka med Jonte Hedström så kanske han kan dra igång den direkt i någon tv-intervju?
Bra förslag till avslutning: Timrå, Timrå, Timrå!!! Tyvärr kan jag inte ta upp den på ståplats eftersom jag har sittplats på andra sidan av arenan. Ni som befinner er på stå kan väl dra igång den? Jag är övertygad om att den kommer att fungera bra.
VI SKA KLÅ DOM VI SKALL VINNA VI SKALL FÅ DOM ATT FÖRSVINNA! TIMRÅ, TIMRÅ, TIMRÅ!!!
Tänkte på om vi skulle kunna försöka komma på en bra ramsa istället för "TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA" hela tiden. Timrå IK är dom bästa var jäkligt bra då den började användas. Men jag vet att den blivit vädligt utjattad så om vi kommer på en typ nästa likadan d.v.s som man kan stå och skrika typ i en hel period oavsätt läget i matchen. Har ej kommit på nån själv men sitter och funderar. Om jag själv kommer på nån så skriver jag den här och för se vad andra tycker om den. Så försök komma på nån och glöm ej halsduken imorrn eller matchtröjan.
Jag är övertygad om att den kommer att fungera bra."
Eller hur? Visst är jag påhittig? Jag visste väl att ni skulle gilla det. Värsta grymma ramsan liksom. Om inte någon på ståplats drar igång den imorgon så kanske någon av er kan snacka med Jonte Hedström så kanske han kan dra igång den direkt i någon tv-intervju?