1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Nya hemsidan

« · 356539 Till forumet

Sv: Nya hemsidan
Abbot: Dom uppmanar ju till at man ska maila in åsikter.

Maila gärna synpunkter till mig, bra eller dåliga, genom att klicka på namnet längst ner.

[email protected]

så jag tycker ni kan göra det om ni vill att nått ska ändras.
Kommentera

SpaceRose: Den enda idiot jag skyller på är han (förmodligen är det just en manlig person) som fick för sig att Timrå skulle heta "red eagles", ingen annan.
Sen kan jag tycka att det är lite synd att hemsidan - trots alla örnfientliga insändare genom åren - väljer att pynta sidan med mer och mer örnar.
Frågan för mig handlar egentligen inte om eventuella tallars återkomst, utan mer om vad som legitimerar örnens existens. Tjänar Timrå IK pengar på fågelprofilen är det helt ok, men om så inte är fallet är det dax att föreningen vaknar.
Kommentera

jag fattar inte vad det är för fel på örnarna... visst tallarna representerar ju timrå bättre men ändå... skyll på idioten som fick för sig att timrå skulle heta "red eagles"!
Kommentera

Swordster: Så farligt är det väll inte? Du ska se att du överlever. Tallarna kommer nog tillbaka framöver känns det som.

Annars tyckte jag det blev ganska bra. Som sagt mycket likt supporter sidan men det är ju inte negativt.
Kommentera

Abbot: Ja fy f*n inte är det snyggt med alla dessa fåglar!

UTROTA ALLA RÖDA ÖRNAR NU...
Kommentera

Lite väl mycket örnar va? Annars är ju grunden ganska lik en viss supportersida =)
Kommentera

Sådär ja! Nu är alla tallar borttagna på hemsidan. Istället fick vi en hel drös av "härliga" örnlänkar att klicka på. Jag ger upp.
Kommentera

Espen klar för Skansen
Kommentera

Den var bra förut nu mycket bra
Kommentera

Fin julklapp!
Kommentera

Stefan Jalonen: Hehe.. dom är inte så lite lik varann heller.. =)
Kommentera

wesse: Fantastiskt. En spelartrupp!!!!!
Kommentera

Och samma administrationsprogram...
Kommentera

wesse:
Det märks liksom att timraik.nu och tikare.se har samma upphovsmän.
Kommentera

Nya hemsidan
Nu ligger nya timraik.nu ute, nu finns länk även till SPS.

Älska Timrå IK
Kommentera

« · 356539