1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590475 inlägg · 6217 ämnen

Nyförvärv?

« · 359804 Till forumet

Nyförvärv?
Är det nå´n på sportsnack som har lite trådar ute som kanske vet om det är nå´n ny back och center på G till Timrå?

FORZA TIMRÅ IK!!!
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
epa: Halvardsson bör väl vara aktuell snart igen. Dahlén lär väl också vara pågång. Angående Pasi så är jag mer "skeptisk" som doktorn skulle ha uttryckt sig.
Kommentera

mike66: Pasi vet jag att han inte kommer förrän nästa säsong. Man får väl hoppas på Uffe och nå´n annan bra back tillsvidare.
Kommentera

mike66: Pasi kan vi nog glömma den här säsongen
Kommentera

epa: Halvardsson kan vi glömma. Faen också! Det verkar inte finnas några bra backar lediga på spelarmarknaden.

www.nybrovikings.com/index.php?id=031124
Kommentera

mike66: Inte för att jag sörjer nå mycket för att halvard inte kommer tillbax... Men det ä väl bättre att vi bygger på det vi ha nu istället för att värva hela tiden
Kommentera

heart:
Pasi kan du glömma både denna säsong och nästa då han har kontrakt i finland
Kommentera

Det ska bli skönt att rensa ur truppen till nästa säsong. Felet är bara att Timrå inte får någon kontinutet från säsong till säsong. Jäger blir vi inte av med eftersom han har kontrakt även över nästa säsong. Jäger är en mycket bra back i allsvenskan men en halvbra i elitserien...
Kommentera

matsby: Vart har du fått dom uppgifterna ifrån? Knappast trovärdiga!
Kommentera

mike66:
är du sarkastisk nu va,,vi snackar om BRA backar ;-)
Kommentera

talangscouten: Jäger ä totalt värdelös i elitserien.. han ha inte tempot i sig.. Spelade Hansson igår förresten?
Kommentera

heart: Ja han var inne på två bakåt...
Kommentera

talangscouten:
av en kille som träffade Pasi den 21/12 så bekräftade han att han skrivit på för resten av säsongen + även nästa.

kan naturligtvis inte svära på att det är riktigt då jag inte hört det ifrån pasi själv utan det är en andrahands uppgift.

Vet inte om det står bekräftat på deras hemsida då jag inte kan finska.
Kommentera

Swordster: Tre bakåt.
Kommentera

Swordster: De va ju typiskt Hansson... Va Timrå i huvud taget nå bra igår? Eller säger 4-0 allt?
Kommentera

matsby: Jag sarkastisk - skojaru? Halvardsson var väl för faen med och regerade mot Frölunda i SM-slutpelet. Han är väl en utav de få TIK-backar som varit med och vunnit därnere i Kålleseum och han skänker vi bort till Galne Gunnar - jajasäjdådäja!
Kommentera

matsby: Han kommer nästa säsong!
Kommentera

mike66: Håller med dej mike66.
Kommentera

mike66: Det blir väl radarparet Calle Johansson och Uffe Dahlén skulle jag tro. Eftersom Uffa värvade Hirsch!
Kommentera

heart: Timrå var helt under isen igår, förutom de 3 första minuterna i första perioden.
Kommentera

Maggan: Jaha.. Då va de alltså klasskillnad mellan lagen..
Kommentera

Det är bra. Håll bara med mig så kommer allt att gå lugnt till här i gb:n. Sedan så vill jag faktiskt gå in i debatten och försvara våra försvarare. Alltid taskigt att hoppa på nån utan att kunna ge dom en rättvis rättegång först.

Säj så här; Vad gjorde Gahn på första målet då? Vad ska centrarna också vara till för? Inte mycket hjärta där inte när han skulle täcka skott och hjälpa till i försvarsarbetet. Jajust det ja, de ska hjälpa till i försvarsarbetet också. Vi måste ha glömt det igår. Vad sysslade Hagos med då. Hade han måhända en egen dribbeluppvisning från egen förlängda mållinje till anfallsblå där det tog stopp till 120%? Och här sitter ni och gnäller på att vi har dåliga backar - Ge er för faen!

Halvardsson for president!
Kommentera

heart: Ooo ja. Det var inte ens roligt att se matchen, kunde lika gärna varit utan.
Kommentera

Maggan: Ja, man orkade inte ens lyssna på radiosporten hela matchen ens...
Kommentera

epa:
Ingen blir mer glad än jag om jag har fel här..
blev faktiskt tvungen att kolla med Finland igen, och där sägs det att Tappara och pasi är överrens om nästa säsong men kommer att offentliggöra detta senare i vår.
Kommentera

heart: Det börjar lukta medgångare här ;-)
Kommentera

Xcool85: Ska du säga sundsvallare :p
Kommentera

Rinken:
Det kommer nog att stanna vid en dröm det kan du tro, enligt Hv71 fansen så är han "klar" ifrån februari,, 7 sista matcherna i grundserien plus slutspelet ( dettta gällande Dahlén)

Man har hört så mycket om detta nu så jag tror ingenting jag *s*
Kommentera

Rinken:
Och här har du länken
:-)
Kommentera

matsby: Jaja...Låt nunnastaden drömma i fred. Själv är jag helt övertygad om att han spelar för TIK, om han kommer att spela :)
Men snart är det deadline för övergångarna...
Kommentera

Rinken:
Snart?
vi har en hel månads spekulerande kvar ..Jippieee
Kommentera

« · 359804