epa: Halvardsson bör väl vara aktuell snart igen. Dahlén lär väl också vara pågång. Angående Pasi så är jag mer "skeptisk" som doktorn skulle ha uttryckt sig.
mike66: Inte för att jag sörjer nå mycket för att halvard inte kommer tillbax... Men det ä väl bättre att vi bygger på det vi ha nu istället för att värva hela tiden
Det ska bli skönt att rensa ur truppen till nästa säsong. Felet är bara att Timrå inte får någon kontinutet från säsong till säsong. Jäger blir vi inte av med eftersom han har kontrakt även över nästa säsong. Jäger är en mycket bra back i allsvenskan men en halvbra i elitserien...
matsby: Jag sarkastisk - skojaru? Halvardsson var väl för faen med och regerade mot Frölunda i SM-slutpelet. Han är väl en utav de få TIK-backar som varit med och vunnit därnere i Kålleseum och han skänker vi bort till Galne Gunnar - jajasäjdådäja!
Det är bra. Håll bara med mig så kommer allt att gå lugnt till här i gb:n. Sedan så vill jag faktiskt gå in i debatten och försvara våra försvarare. Alltid taskigt att hoppa på nån utan att kunna ge dom en rättvis rättegång först.
Säj så här; Vad gjorde Gahn på första målet då? Vad ska centrarna också vara till för? Inte mycket hjärta där inte när han skulle täcka skott och hjälpa till i försvarsarbetet. Jajust det ja, de ska hjälpa till i försvarsarbetet också. Vi måste ha glömt det igår. Vad sysslade Hagos med då. Hade han måhända en egen dribbeluppvisning från egen förlängda mållinje till anfallsblå där det tog stopp till 120%? Och här sitter ni och gnäller på att vi har dåliga backar - Ge er för faen!
epa: Ingen blir mer glad än jag om jag har fel här.. blev faktiskt tvungen att kolla med Finland igen, och där sägs det att Tappara och pasi är överrens om nästa säsong men kommer att offentliggöra detta senare i vår.
Rinken: Det kommer nog att stanna vid en dröm det kan du tro, enligt Hv71 fansen så är han "klar" ifrån februari,, 7 sista matcherna i grundserien plus slutspelet ( dettta gällande Dahlén)
Man har hört så mycket om detta nu så jag tror ingenting jag *s*
matsby: Jaja...Låt nunnastaden drömma i fred. Själv är jag helt övertygad om att han spelar för TIK, om han kommer att spela :) Men snart är det deadline för övergångarna...
FORZA TIMRÅ IK!!!