1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590672 inlägg · 6217 ämnen

Oh my Gahn

« · 322639 Till forumet

Sv: Oh my Gahn
dr-nix:
Jo där lär det finnas en och annan guldklimp. Om inte amerikan så kanske någon finne, tjeck eller ryss.
Kommentera

Danne_L: tror det är därför man kollar i Amerika, där bör det finnas en forward som platsar i TIK men kanske inte riktigt i NHL.
Kommentera

Ingen som hört något ? hmm måste börja lurpassa utanför Nubbens kontor hehe.
Kommentera

matsby:

Frågan är väl bara hur mycket lediga spelare det finns där ute just nu? Känns som att det bara kommer bli tal om spelare som inte platsar i andra lag.
Kommentera

pettsson: jorå det tror jag nog men det har inte samma klang "TIK lånar Gahn" men det är nog inga problem, jag saknar fortfarande en Center till dock !... är det så att man medvetet håller en plats för Dahlén öppen ???....om man inte har kommit överens på något vis om att han ska ansluta då och då (det tvivlar jag på att man har) så har man inte råd att vänta längre.
Kommentera

pettsson:
Lägg märke till i AB där Nubben skriver " vi letar efter Forwards"
och inte efter EN forward,,,kan det vara mer på G ?
Kommentera

Jag säger bara LYSANDE!!!!

Att Gahn kommer till oss kan bli bra, vad jag ser som bättre är att
"så snabbt kan man byta ut en spelare", förstå vad alla spelare tänker, dom som inte har kommit upp i tänkt potensial, nu kan vi börja prata tändvätska, i klass med challe Berglund "Timrå åker ur"

Välkommen Gahn

FORZA Timrå !!!!!
Kommentera

dr-nix: Precis, men allt det där tror jag nubben tänkt på redan.
Kommentera

pettsson: jo så länge TIK har skrivit ett lånekontrakt som inte SSK kan bryta helt plötsligt (om nu han skulle komma igång i TIK)
Kommentera

dr-nix: Om han misslyckas även i Timrå så vore det väldigt olyckligt om vi redan lagt ut pengar på honom. Så ett lån till en början är en jättebra lösning tror jag.
Kommentera

Fundering.
Detta börjar likna NHL i miniatyr.
Spelare lånas och säljs snabbare är självaste Clabbe af Geijerstam hinnar rabbla rakt över disc.
Kommentera

Samtidigt som jag är glad över att Gahn har kommit till laget så tycker jag det är lite jobbigt att han bara lånas. Men vi slipper iaf betala en övergångs avgift (jag antar att hans kontrakt går ut iår) och så kanske han kan skriva på för TIK efter denna säsongen (om han inte misslyckas totalt)
Kommentera

matsby:
SSK hyr ut Kristian Gahn till Timrå för resterande del av säsongen 2003/2004. Kristian tillhör dock fortfarande SSK:s organisation.

--------------------------------------------------------------------------------
I en kommentar säger SSK:s sportchef Mats Hallin att affären består av tre nöjda parter:
"Timrå vill ha och ser en potential i Kristian Gahn. Det kan jag förstå. Kristian är en mycket bra ishockeyspelare med stort kunnande. Vi har dock inte fått ut det, trots att både vi och Gahn verkligen försökt att hitta nyckeln till att det ska lossna. Enligt Kristian själv kan ett miljöombyte vara svaret."

Uthyrningen av Kristian Gahn är det första av flera steg i ett beslutat åtgärdspaket, som ska få SSK att klättra i tabellen.
Kommentera

Bucken:

Bekräftat på TIK: s hemsida nu....
Kommentera

Rinken: The Big Red Machine menar du väl ;-)
Kommentera

Captain Crash: Japp! De va som faan! Ska bli oerhört spännande att se hans utveckling i TIK! Tror mkt på ett miljöombyte till Norr!!
Welcome to the Red machine!
Kommentera

Red Rocker:
Upp till bevis,,,bevisa att du är duktig nu Gahn,,,välkommen :-)
Kommentera

KANON!!! tror jag iaf
Kommentera

Oh my Gahn
Välkommen då Kristian!
Kommentera

« · 322639