1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590932 inlägg · 6217 ämnen

Olsson & Hamrin

« · 407849 Till forumet

Olsson & Hamrin
Tack för en bra intervju med "nya" Nilsson.
Kommentera

Sv: Olsson & Hamrin
Smokey: Verkligen!!!
Kommentera

Instämmer i berömmet, bra gjort!
Kommentera

Bragd-Birger: Har inga synpunkter på intervjun, men jag kunde inte låta bli att fästa mig vid följande rader:

"Katarina kunde heller inte hålla sig från att berätta hur hon imponerades av den raka höger han gav Daniel Casselståhl nere i Sandviken.
-Haha var ni där? Vad kul! Ja man har liksom alltid vissa spelare man retar ihop sig mer med än andra i Elitserien. Sedan så har han ju spelat i Timrå tidigare och ville väl liksom visa mig som var ny här och så. Först fick jag klubban hans i ansiktet och kände sedan att jag fick svårt att hålla mig och tyckte mig se att han var på väg på mig igen och så jag tryckte till han rejält hehe. Matchstraff var kanske löjligt av domaren, tycker det hade räckt med vanlig utvisning."

Magnus fortsätter av allt att döma på sin redna inslagna väg. Lycka till med den värvningen, hehe.
Kommentera

JanT:
Ja verkligen! Kan inte vara bra för Timrå denne tuffe, landslagsmässige forward, huvva!! ;-)
Kommentera

jokklas: Nilsson är en duktig hockeyspelare, om han sen är landslagsmässig är mer tveksamt. Däremot tycker jag att han spelar fult & odisciplinerat emellanåt. Är inte Casselståhl helgonförklarad i TIK förresten?
Kommentera

Lundström 6:
Varför så arg?? Trasiga leksaker kanske??
Kommentera

rysare: Är gaska trött på såna som inte har någon koll.
Detta ämne tröskades fram och till baks förra hösten.
Ta upp något som är lite aktuellare ex. SCA cupen.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

JimmyH: Skulle inte du kunna göra en intervju med Kimmo? Jag är oerhört nyfiken på hur han känner sig inför elitseriestarten.
Rejält orolig också ska tilläggas.
Kommentera

« · 407849