1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590905 inlägg · 6217 ämnen

Om lockouten tar slut

« · 467805 Till forumet

Sv: Om lockouten tar slut
Moverare: Och vilken var skillnaden? Mig veterligen var det väl lite Sundsvall i det hela...
Kommentera

Moverare: Jaså, har dom snott spelare från er också? ;-))
Kommentera

Huge: Norrland är bäst! Klart att vi har större och bättre grejer än alla andra. Synd bara att Sydbottningarna inte hajat att vi ska ha Norrlandspoäng vid varje seger, alltså 10 gånger mer poäng/seger än Sydbottningarna får. Tjoho vad vi dominerar ES, egentligen. Kan någon rätta tabellen så den ser lite snyggare ut?
Kommentera

Redax 2: Ja, det är ju det jag menar. Alltså borde han åtminstone spela halva säsongen hos oss. Eller varför inte varannan match.
Kommentera

Huge: Dom snor från alla. egentligen borde Brynäs, Timrå, Njurunda och Sundsvall dela på Modin. För annars blir det orättvist.
Kommentera

Moverare: Haha, ja ingen dum idé kanske. Fast just nu vete fan om vi vill ha fanskapet. Verkar ha fått skottfrossa... :-)
Kommentera

Kickan:
Ja, du har en poäng där. Håller med dig, åtminstone Luleå och MoDo borde få räkna på det där viset, så blir Elitserien lite mer spännande.
Kommentera

Moverare: Nja, nu menade jag ju vääääl lite. Ni kan möjligen få låna honom var 4.e match...
Kommentera

Redax 2: Det räcker om vi får ha honom mot Teg och Piteå för att jag ska bli nöjd.
Kommentera

Kickan: Enkelt! Det är väl bara att vända den upp och ner...
Kommentera

Redax 2: Jag har försökt att vända den upp och ner, men bokstäverna ser konstiga ut då.

Fast nu har jag kommit på ett knep. Jag låtsas att det bara är försäsong ännu och att som händer inte är på riktigt. Det funkar rätt dåligt det också så jag har bestämt mig för att kolla bandy imorgon, alternativt börja samla frimärken eller något annat som inte är lika påfrestande för mina nerver och mitt förstånd.
Kommentera

Frisco: "två småbröder som var tillsammans"
Snacka om att dra banjofilosofin till en yttre gräns...
Kommentera

Kickan: Sånt där lidandeporr kommer att göra Mike66 till Luling.

Själv har jag upplevt mycket få framgångsrika säsonger under mitt 31-åriga liv vilket i mitt fall motsvarar ganska exakt tjugo år av intensiv identifikation med Timrå. Lite bottenstrid är bara stärkande för karaktären ska du se.
Kommentera

« · 467805