vad nu?
Skarin: I första hade de ett litet övertag, i andra var vi helt under isen, men från 3-2 i sista så kontrollerar vi det fullständigt. Så inte var de bättre i alla lägen heller, men att vi kommer undan med 2-2, ja nästan 2-1, efter två spelade perioder är löjligt. Det visar dock på en enorm tro på det man gör och en oerhörd styrka att trots allt kunna samla ihop sig, höja sig och verkligen kunna knyta ihop det. Timrå IK i januari hade efter 2-2 förlorat tredje med 0-3...
Vi kommer aldrig att missa detta, det finns inte. Jinxa hit och jinxa dit, i helvete heller! Jag är helt färdig, men överlycklig, fy fan vad skönt!
Edit: Bra sump av Jonte förresten, hade suttit skönt med President där.
Redigerad kommentar
Blizzard | Svara | Gilla +12 | 2012-03-05 22:03 |
Frella: Tänker inte gå inte på varför han inte spelade och inte heller spekulera i om han blir kvar eller inte. Det överlämnar jag till Nubben. Twittrandet är ingen stor sak men jag kan tycka att det är en aning oprofessionellt.
En syn som däremot gladde mig var att se Timo Pärssinen i omklädningsrummet efter matchen. Där har vi en spelare med Timråhjärta!
Riddan problem med ögat enligt twitter
"Stefan Ridderwall
Får panik av sjukhus!!!
Inte roligt att läsa det här på difhockey.se:
"
Olle: Ser inget fel i hans twittrande.
Kolla härnere på sidan så får du se.
Han höll på Timrå.
Redigerad kommentar
Olle: Han satt där p g a en ögoninflammation.
Johan J: Hur kan det spela någon som helst roll vad Ridderwall gör när han sitter på läktaren?
Underbar seger och vilken macka av Murley till Robinson! Lika ödmjukt arbete på torsdag så kanske pulsen börjar lägga sig.
Glädjs åt segern idag något oerhört. Det som under långa stunder av grundserien såg ut som en ett givet uttåg ur Elitserien har vänts till något positivt.
Det ser onekligen bra ut inför de avslutande fyra matcherna av Kvalserien.
Till något tråkigare, tänker inte på skatteskulden för det hoppas jag löser sig men hur tänker man när Ridderwall sitta på pressläktaren och twittrar mitt under pågående match? Beklagligt uppträdande!
Kan man se matchen i repris på Viaplay?
Jag vill se den icke live!
Kattgubben:
Det är NÄSTAN så jag lider lite med Challe, han som skulle rädda DIF kvar, men herre gud vad har han för material att jobba med?
Han kommer att få bära hundhuvud för det som "Hårde" Hardy skulle ta guld med, Stackars sate.
T T:
Leksand vinner inte mot Bofors. Säkraste 1:an på lången.
Tre poäng och gissningsvis tio millar in från sponsorer.
Ännu en dag på kontoret för Timrå IK.
JAG ÄR RÖRD. JAG ÄR STOLT. JAG ÄR TimråIT!
Nu måste jag stärka mig.
Edit: Jag skriver Timråit med stora bokstäver men det blir nån konstig länktext istället. Dåligt!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
renen:
Medhåll! Vill INTE ha Montén.