Hahl Bundy: Med tanke på hur bottenlöst dåligt vi uppträdde som lag under i stort sett hela tiden från tiden kring jul och ända in i slutet av grundserien så såg jag oss inte ha skuggan av en chans i kvalserien! Okej om vi sprattlade till under några enstaka matcher där vi gnetade till oss nån pinne eller två, men över tio matcher där do or die verkligen gäller så var vi ju tvärrökta, så var känslan. Lägg till premiären i KS mot Karlsruhe, underläge 1-3 och allt hopp om att det kanske fanns en chans med en bra start bara tvärdog.
Hands down, givetvis. Jag hade inte kunnat drömma om den här utdelningen ens i mina mest überoptimistiska dörmmar. Totalt osannolikt!
Olle: ja vet faktiskt inte, ibalnd är dom skit sega :/
haha konstigt att timrå dragit mest publik som bortalag i KS iår. vi spelar ju borta varje lördag :D
Bragd-Birger: Å andra sidan kan han kanske, vid eventuell difdegradering, få med sig ett par unga, drivna spelare som vill ta ansvar och ha mycket speltid.
Jag kan inte fatta att jag skrev det där. Som om jag skulle ta för givet att es-platsen är säkrad. Dåligt av mig.
Redigerad kommentar
Blizzard:
"Debacle on ice" vore nog mer lämpligt.
Smokey:Hoppas vi ses i Örebro på lördag ,du ku ng av ORDET!
Vi kommer 2 från Skinnsberg!
7 pärser avklarade 3 magsår kvar.
Det kan gå nu.
Bara jag som reagera på dagens publiksiffra 5096 ?? Kan aldrig stämma, kikade runt och kunde konstatera att det inte var överdrivet många lediga stolar, och det var trångt i klacken. Så jag skulle vilja påstå att det iaf va 5500 ikväll. Men nice att mörka några för att förbättra den ekonomiska sitsen.
Blizzard:
Håller på den gamle honken, " stolparna är mina bästa vänner".
Passar bra idag:
Hahl Bundy:
Kan bara säga Hahl att frun lovade vid vinst, så nu väntar en bra kväll.
P.S.
Fick även en wirre
D.S
Låt det rödvita tåget rulla vidare mot nya sköna segrar, tack.
Här och over there..