1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590370 inlägg · 6216 ämnen

Operation Linköpingsresa

« · 805775 Till forumet

Sv: Operation Linköpingsresa
Yellowcard: Skulle vara skandal om det inte blir nån resa nu när man är långledig och har laddat så här länge.

Får bli minibuss om inte resan blir av.
Kommentera

fan vette tusan om jag hinner, eller beror på - hur långt är det till linköping ifrån uppsala egentligen? Grejen är det att en kamrat kommer tillbaka ifrån Indien på fredag och ska bo hos mig, och jag ska hämta upp hon runt 00.30 typ.. vore ju lite taskigt om jag inte han hah..
Kommentera

Norden_AN:

Ja ett gäng till så vi kommer iväg på fredag!!!!
Kommentera

ÄlskarTIK: Det är bra!

andyo: Ja, det är ju konstigt att det är 25% Söråkare hittills. Fast vi får se hur många som anmäler sig imorrn på matchen.
Kommentera

Norden_AN: Jag och en kompis funderar på att anmäla oss, vi ska bara kolla upp lite grejer först . Men ja vill verkligen åka :)
Kommentera

Mkay, ska kolla upp vissa saker och ting innan jag bestämmer mig! Men tror jag är ledig då..
Kommentera

Yellowcard: Det gör den garanterat om du säger till när du anmäler dig.
Kommentera

Jen: Nästan så man tror det, en stor del av dom iaf. Om du nu bor i Söråker också så är vi typ 5-7st i alla fall.

Yellowcard: Det tror jag inte är omöjligt. Gå in på tikare å ta kontakt med dom som har hand om resan.
Kommentera

andyo: Skulle kunna tänka mig åka om bussen orkar hämta upp mig i Uppsala!
Kommentera

andyo:

Är kanske bara tokiga söråkare som anmält sej??
Kommentera

Jen: Jag vill också verkligen åka. Har ställt in mig mentalt på det i flera veckor nu, och nu finns det alltså risk att det blir inställt. Nästan så man sliter sitt hår om det inte blir nått! :/

Anmäl er för fan!!!
Kommentera

Norden_AN:

Ja jag vill verkligen åka. Har tagit ledigt från jobbet å allt!!!
Kommentera

Operation Linköpingsresa
Hur är det med Linköpingsresan? Är vi bara 28 pers som skall dit? Blir det någon reklam imorrn på matchen om resan? Behövs ju bara 12 st till. Skulle sitta fint om det fick lite PR i högtalarna så lite folk hänger på. Ännu mer folk blir väl sugen om Timrå vinner :)
Kommentera

« · 805775