Jag hoppas för guds skull att hela Timrå håller tummarna för mig den 18 Juli då jag medverkar i TV4:s Ordjakten.
Stäng dörrar, fönster, ventiler, bunkra upp med kaffe och bullar, chips, läsk - whatever! Knip ihop tummarna och skandera "Sjöstedt, Sjöstedt, Sjöstedt" framför dumburken. Jobbar du? Banda inslaget! Jag vill känna hela Vätra Stås stöd i ryggen. Sjung mig till framgång.
Tycker ni jag skall överräcka en Timråreplica till undersköna Anki Edvinsson och göra reklam för Sveriges vackraste lag i etern?
Finns det några snygga t-shirtar (röda) kvar med Timråtallarna kvar? Eller några "Vi ger aldrig upp"???
Vi kanske kan låta Anki bli hedersmedlem i Supporterklubben? Eller värva någon annan TV-profil som ser sin chans att smycka sina vakra kroppar vackrare!
Robban: hahaha....men om lägger ut en påannonsering om barnförbjudet material i sändningen och att föräldrarna bör hålla sina barn i hand om man eventuellt ändå tänker se det vackra, ljuvliga, fantastiska och underbara inslaget....
ernie eagle: Hoppas att du är bättre på ordjakten än sportjeopardy som jag krossade dig i:) haha
Nu måste du ju hårdträna så att du kan visa upp dig från din bästa sida i tv, tänk vad många eventuella baguetteälskare det kan finnas därute som bara väntar på dig magnus:)
ernie eagle: det var ren och skär kross.. jag var och är grymmast, inte bara på sportjeopardy men allt annat med!! Lite hybris på eftermiddan skadar icke:)
Stäng dörrar, fönster, ventiler, bunkra upp med kaffe och bullar, chips, läsk - whatever! Knip ihop tummarna och skandera "Sjöstedt, Sjöstedt, Sjöstedt" framför dumburken. Jobbar du? Banda inslaget! Jag vill känna hela Vätra Stås stöd i ryggen. Sjung mig till framgång.
Tycker ni jag skall överräcka en Timråreplica till undersköna Anki Edvinsson och göra reklam för Sveriges vackraste lag i etern?
Finns det några snygga t-shirtar (röda) kvar med Timråtallarna kvar? Eller några "Vi ger aldrig upp"???
Vi kanske kan låta Anki bli hedersmedlem i Supporterklubben? Eller värva någon annan TV-profil som ser sin chans att smycka sina vakra kroppar vackrare!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)