Ja en utav säsongens viktigaste matcher ikväll igen! Kl 18 släpps puckuslingen i Behrn Arena!!! Mora möter Färjestad borta och efter dagens omgång hoppas jag att det bara är 4 respektive 3 poäng mellan Mora och Örebro och oss!!! Själv tog jag en GT så här på morgonkvisten så man väcker liv i kroppuslingen!!! Ja vi VINN ikväll... Mellot ikväll... Heja Arja...🇫🇮 Vilken underbar kväll.. Timrå IK i nöd och lust och i bara bröst och i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤
EllaDa: Och Collberg som 13e. Undra om Collberg är lite skadad? Det är en jäkla skillnad på hans skridskoåkning nu i kontras till inledningen. Framförallt är han långt ifrån lika kvick i vändningarna.
Kul att man laborerar lite med laget man har. Ska bli skitroligt att se Rensfeldt som ytter!
fantasilos: Persson ser ju tvärslö ut. Kanske matchades lite för hårt i början efter skadan? Drugge blir svårt att placera i laget nu när Westerlund gjort det så bra. Även om jag personligen kan tycka att man likaväl kunnat ställa falk eller molle utanför. Drugge har dock haft det ganska tufft senaste matcherna
fantasilos: Drugge var ju sämst på plan senast. Är ständigt felplacerad i defensiven. Hänger inte med. Han offensiva egenskaper väger inte upp. Nu har han fått chansen iaf. Men inte tagit den.
Öndulat: Man blir ju GALEN, varför låter man inte Brattström växa in i det? även fast han inte var en vägg senast så ger han ett mycket större lugn än Svedberg.... Omöjligt för han att visa något om man bara får hoppa in 1 match hit och dit, svårt att komma in i ett flow då.
Berglund spelar alltså mot motståndarnas första formation varje match. Är Freddan helt bakom flötet i denna fråga? Berglund är inte bra mot toppspelarna i denna liga, han väger för lätt tyvärr.
The great one: Kan du inte göra fler inputs än att varje gång skylla på Svedberg kan du hålla tyst. Titta vad som händer på banan istället. Vet inte ens om jag skulle vilja ha det här försvaret i DIV-1
Ursäkta men vad är detta? Pratade man inte innan om att täta defensiven?? Så går backen bort sig fullständigt på 0-1, sen står Kinnvall i hörnet med kontroll på pucken och matar Örebrobacken 2ggr på blålinjen vid 0-2. Faan är de dumma i huvet??
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Kl 18 släpps puckuslingen i Behrn Arena!!!
Mora möter Färjestad borta och efter dagens omgång hoppas jag att det bara är 4 respektive 3 poäng mellan Mora och Örebro och oss!!!
Själv tog jag en GT så här på morgonkvisten så man väcker liv i kroppuslingen!!!
Ja vi VINN ikväll...
Mellot ikväll...
Heja Arja...🇫🇮
Vilken underbar kväll..
Timrå IK i nöd och lust och i bara bröst och i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID ❤