Sputnik: Säger en del när Örebros breddforwards är mer framstående än våra så kallade spetsspelare.. Nej Nubben ditt forwardsbygge får du rannsaka dig själv över..
Mår Alvarez bra? Första han gör efter avstängningen är en ordentligt ful bentackling, hade Örebrospelaren legat kvar och gnällt lite hade det säkert blivit 5 minuter direkt.
9386: klasskillnad på spelarna leder till individuella misstag att pga stress och det sätter hela laget i en dålig sits. misslyckade rensningar, felpass, utvisningar mm.
Känns som de måste fila på det defensiva så det funkar bättre för det spelarmaterial Timrå faktiskt har och sedan hoppas det funkar.
297: och ändå finns det dom som hyllar och ärar lill Ante som en exceptionell defensiv tränare..i mina ögon en högst medioker HA tränare..Bort med han, bort med Molinder..och bort med Freddan..det här jävla spelsystemet funkar öppenbarligen inte allafall.
Rallarn: Jag skulle säga att det här laget och Timrås vara i SHL ligger helt i händerna på nubben nu.
Visst kan vi fortfarande vinna den här matchen men att så uselt försvarsspel får råda i match efter match, från början av försäsong till idag, det är en ledarfråga.
Kerstin_k: Som såll bakåt och kommer knappt in på mål i offensiven. Antingen har Nubben misslyckats totalt med sitt lagbygge han så mycket tror på, eller så bör Freddan ryka medelbart..
erathoo: hahaha hahahahha ha, tror du att det räcker om vi får 3-0 handicap? Kanske skulle vinna matcher om vi började med att vi fick 5 mål. Helt underbart dåliga fyfan, hoppas ingen kommer nästa hemma match....
roger_sundsvall: ja vi kan inte åka ner till Örebro och bjuda på mål och målchanser utan ikväll vill jag se ett hårt jobbande kollektiv som ligger så nära sina motståndare att de känner doften av vad vi åt till frukost... igår
297: Efter en sån insats tycker i alla fall jag att det är bra att flera agerar från klubben och det blir tydligt att det inte var OK inställning från många sista delen av matchen.
Sputnik: samtidigt kan man ju undra lite kring rollfördelningen om det är sportchefen som är nere och vrålar i paus? Känns som det ska ligga på tränaren men det kanske Freddan gjorde också.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️