vonDöbeln: du har helt rätt men det tar inte bort det faktum att Erixon helt utan anledning sätter sin klubba runt örebrospelaren och mot dennes fot mitt framför domaren…
Vad är syftet? Låsa klubban?
Nä det finns inget syfte annat än att kosta en 2a…
Domarna är kassa men de senaste 10 omgångarna så bjuder ju merparten av Timrå på nackhäng och bebissyndrom när det blir tufft..
Man skapar inte direkt tryck mot domarna heller utan man bara accepterar och lallar på…
Nu ska vi strax ge Örebro på trean…
Haha tar en redigering på inlägget med kommentaren att det tog ca 7 sekunder….
Fredrik Andersson tar ut målvakten när vi inte etablerat spel i offensiv zon. Så jävla tragiskt att han är kvar. Han hade kunnat lämna som hjälte efter första avancemanget, nu är broarna för evigt brända.
Timrå4ever: måste ha helt andra glasögon än halva hockeysnack, jag tycker Åberg är totalt jävla menlös. Bryt kontraktet för fan och skicka han till Djurgården. Han är värvad som en absolut toppspelare i ligan och åker runt och bara jamsar på. Poänglös i sex raka matcher nu? Prestera eller dra.
Vi kommer ALDRIG vinna en enda match jävel till om vi bara gör ETT ENDA JÄVLA MÅL PÅ 60 MINUTE(!!!) med detta jävla försvarsspelet. Spetsspelarna måste kliva fram för gör de inte de nu kan vi glömma shl 2022/2023…
Rallarn: Känslan inför avslutningen är fan inte bra alltså.
Finns inget som talar för att vi kommer ta en enda poäng på denna bortaturné. När väl hemmamatcherna börjas spelas så är chansen stor att Malmö tagit några poäng samt att Djurgården är ikapp. Självförtroende lär knappast vara på topp heller.
Rallarn: Undra när pajas ST ställer Nubben mot väggen och fråga om dessa skämt till tränare och spelet fy fan avgå frivilligt nu Freddan finns ingen glädje i laget. Djurgården kommer gå förbi men kompisar sitter säkert bara en SHL klubb som låter det rulla på mot Allsvenskan.
ÄR faktiskt helt PATETISKT o se på MAN får skämmas.... hur ska dom vända detta???..... KRÄVS ett mirakel av stora MÅTT ...dubb.möte mot rögle.. kanske får med oss max 1 poäng ⬆️ ska vi lita på att malmö är lika dåliga våran livlina
lincoln: Fy fan… En pissmatch av Örebro. Och ändå lyckas vi torska. Jag är så jävla less nu att jag inte borde skriva. Vi ger bokstavligen bort poäng mot lag som inte ens behöver duscha efter matchen
Nisse1: Det är ju lite märkligt att Åberg kmr hit, startar bra med poängen. Men nu har han fallit in i skymundan som de flesta andra. Glöm inte att killen är värvad som en toppsniper. Kan ngn tycka att han gör sitt jobb bra på senaste tiden?
Men samtidigt förstår jag att han deppar, då han insett att superbonusen kan han se sig i stjärnorna efter
Börjar kunna den här melodin nu. En match som står och väger, sen kommer det en riktig härdsmälta i egen zon och vips så ligger man under. Målvakt ut, pang i arslet direkt. En snabb bärs för att begrava ångesten.
Nä, dåliga jävla vibbar nu. Så fort någon i motståndarlaget bryter mönstret ens lite grann så blir hela laget helt ställda i egen zon. Spelarna plockar inte fram lite jävlaranamma framåt förrän de absolut sista minuterna - både Åberg och Walli lyckas på något sätt göra riktigt bra inbrytningar mot målet efter minut 18 iom. att de faktiskt trampar igång lite fart i mittzon, men fan inte hjälper det att man hittar humöret när matchen nästan är slutspelad och man ligger under.
SebastianH: Exakt. Man väntar bara på lallarna som ska förklara bort ännu en bortkastad match pga usel coachning. Och ja, Lodin motsvarar mina förväntningar. Han är en mkt medioker spelare sett till helheten. Har talangen men inte mkt mer
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
:)