1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590986 inlägg · 6217 ämnen

Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05

« · 2285866 · » Till forumet

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
2-0 Malmö.

5-0 i skott.
Låst ämne

josha840: 5 min pp har dom också
Låst ämne

ledare..o .spelare...
titta er i spegeln för faan
är ni nöjda de ni ser??
Låst ämne

palleparling: Spelet har egentligen sett likadant ut sedan dag 1 med Freddan, i HA är man mer förlåten med dumt spel, brist på system osv bara man har tillräckligt bra spelare. Det funkar även i SHL om man kan mönstra det bästa gänget, fråga Perra. Har man ett material för ett mediokert gäng så blir man strykpojkar.

Enda sättet är att omgående byta coach och hoppas att man får till det i nedflyttningskvalet.

Btw, nu leder Miffona med 2-0.
Låst ämne

Nu 3-0.
Låst ämne

josha840: Malmö 3-0 efter 8 minuter.
Låst ämne

växjö vill ha MIF i shl
Låst ämne

Andersson: Det enda som kan rädda säsongen är att vi sätter ihop en stark förstalina med Rattie Hanzl och Åberg och att de levererar. Och helst också att vi får en en toppmålvakt som kan rädda oss.
Låst ämne

Timrågogogo: Grattis Malmö. Vi sumpar ytterligare en setboll. Snart är det game over för Timrås del.
Låst ämne

roger_sundsvall: Dom enda som vill ha Timrå i shl är vi supportrar. Nubben skiter i vilket.
Låst ämne

Villervalla: Nubben: "Det finns ingen vi känner kan göra skillnad" så står man där och ser på när bottenkonkurrenterna gör förändringar och hoppas på bättring. En skada på Hanzl som håller honom borta längre än en match och Timrås centersida ser extremt svag ut. Till exempel.
Låst ämne

roger_sundsvall: snarare domaren. Hur kan det bli en femma på den tacklingen. Bara för att det var en Sylvegård?
Låst ämne

Zäta75: Inget fel på JJ's insats idag , men ja ....
Låst ämne

Puckat: allvarligt är Alvarez skadad då kan vi få ut försäkrings pengar
Låst ämne

roger_sundsvall: 1-11 i skott 🙈
Låst ämne

Andersson: Det var oerhört nära med ett par riktigt bra spelare men sket sig på mållinjen. Kom ihåg vart ni läst det..
Låst ämne

Andersson: ni vinner minst en i Ängelholm
Låst ämne

Rip Kirby: Att Malmö leder mot Växjö förvånar inte. Växjö såg bleka ut även mot oss. Tyvärr för våran del så tror jag Malmö är betydligt bättre på att förvalta det.
Låst ämne

Charliejfz: Nej, det gör vi inte. Vi kommer ligga under med två mål i båda och då tar Freddan/Ante målis. Så två 3-måls förluster blir det.
Låst ämne

Sputnik: Den lögnen kan inte Nubben dra igen, eller kan han? ja troligen. Vad gör han på dagarna egentligen?
Låst ämne

Charliejfz: Det vill till att vi gör det. Annars vid 2 malmövinster kan kvalspel vara klart i princip.
Låst ämne

Sputnik: Detta fixar TIK ... hoppas jag
Låst ämne

Sputnik: Eller, ska vi ta in någon ska den tillföra något också och jag ser ingen som gör det så vi sitter nöjd.

För mig ter det sig obegripligt vilket lag Timrå ska kunna slå ut i ett nedflyttningskval.
Låst ämne

Zäta75: Hoppas LHC får soppatorsk och även Mif
Låst ämne

Charliejfz: Får vi inte in något starkt namn innan deadline och vi hamnar i kvalspel har vi mycket små chanser att stanna kvar i SHL tyvärr.

Dif har fått in Salak mfl. Vill inte se Åberg mot Djurgården han vill nog inte att de åker ut och kommer inte ge 100%. Dessutom lär domarna vara emot oss.
Låst ämne

Nisse1: väntar på Elitloppet de händer inget före för nubben
Låst ämne

Tar in en ny tränare innan jag vill ha in en ny spelare; Med Freddan & Co i båset så hade vilket SHL lag som helst legat där vi ligger just nu, om dem inte har sin egna Dahlén som driver laget istället.
Låst ämne

Villervalla: Hugger man inte på något nu så tolkar jag det som att man vill spara pengar till nästa allsvenska säsong. Vi har så många dåliga spelare som bör kunna ersättas att det bara måste finnas något tillräckligt bra på spelarmarknaden.
Låst ämne

thorwald: Rätt gensomskådat att Gynge hade show pga det var Timrå som var bedrövliga deffensivt än att han kommer börja spotta in mål helt plötsligt. Var ju precis likadan första matchen mot Växjö på säsongen.
Låst ämne

Charliejfz: Växjö gav tydligen allt de hade mot oss senast. 2-13 i skott och 0-3 mot MIF i första halvleken visar klart och tydligt att de inte är på planen utan någon annanstans. Snacka om att vara bleka.........
Låst ämne

Villervalla: Sen kan man ju fundera, har vi nått ishl att göra med en totalt handlingsförlamad ledning. Malmö o Djurgården försöker ju iaf. Här kör man strutsen och hoppas o tror att det ska lösa sig av sig själv.
Låst ämne

Andersson: jaså . Du tycker inte han är överaggressiv på puckhållaren och ständigt hamnar ur position så att de behövs ett spel i sidled och de är öppet mål gång på gång . 1-1 målet tex . Varför var han inte ens i närheten av målet ? Han fladdrar omkring uti perforin väldigt ofta
Låst ämne

Alltså, jag tror att Mif har en tillfällig medgång till nästa match. Tror TIK är ikapp om några omgångar.
Låst ämne

Charliejfz: Jag missunnar inte din optimism, men jag tror inte att någon härinne riktigt köper vad du säger.
Låst ämne

superfalle: Jo där håller jag med,nånting jag påpekade redan förra säsongen i HA. JJ har en tendens till att vilja attackera varje skott mer än att lita på grundposition och läsa spelet.
Låst ämne

superfalle: JJ var bra idag , men ojämn som helhet
Låst ämne

Matsg: 1-3 nu efter en riktig slägga från blå.
Låst ämne

nära 2-3 efter ett friläge. Växjö är på gång.
Låst ämne

Sputnik: Två sidledsmål, men tycker det ligger på backarna som inte rensar och blir helt stillastående. Man kan inte lasta JJ allt för mycket för dagens förlust.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05 Låst ämne

eliassjo : ja det är lite motigt A la Timrå.
Låst ämne

Timrågogogo: Nu sticker Malmö! Vi hade iallafall läget i egna händer ett tag.
Låst ämne

Andersson: Nä, JJ var inte bra idag heller, här snackar vi fladdrig målvakt. Det Timrå behöver är en matchvinnande målvakt och det har vi inte iofs har han inte världens bästa hjälp heller men han var fortfarande tredje målis i Linköping och har inte tagit stora kliv efter det. Han är en bra HA-målis inte mer.
Låst ämne

Villervalla: Synd att Rajaniemi är på samma nivå då
Låst ämne

Har varit missnöjd med JJ men han har växt på slutet, blivit bättre på höga skott,töcker bättre upp till.
Sitter helt i försvarsspelet om man mot förmodan skulle vara på rätt ställe är man på fel sida av spelaren ist.

Men fortfarande måste Rudolf o gänget agera i båset, för mig är det fullständigt idiotiskt att inget görs. Då vi vet att nubben inte kommer agera så känns det jävligt uppgivet.
Låst ämne

Villervalla: Hur hade du tänkt att han skulle rädda 1-1 målet t.ex? Målvakten måste stå i skottlinjen. Står en spelare helt fri i slottet är det en bonus om målvakten hinner över enligt mig
Låst ämne

Andersson: Ja, eller så skulle han fått mer och bättre chanser från början, nu är nog hans självförtroende knäckt. Timrå är överlägset bäst på att knäcka självförtroende hos spelarna, därför man kör med "bra" spelare som är kalla än att spela "sämre" som är heta.
Låst ämne

Rallarn: Det är LHC vi kommer sikta in oss på om vi tar chansen att haka på streckstriden. De har gått helt ologiskt bra fram till nu. Före säsongen var jag övertygad om att det skulle handla om dem, DIF, Brynäs och oss i botten 4. Aldrig för en sekund hade jag tippat Malmö där
Låst ämne

thorwald: Ja, 1-1 målet kunde han inte göra mycket åt, det är en backmiss.
Låst ämne

« · 2285866 · »