Knylan: Nu tänker jag nog faktiskt att det kan bli poäng ikväll och jag avvaktar nog med att ropa KRIS!!!!1! - även vid förlust. När serien återupptas efter Karjala-fjanterierna har Timrå en gynnsam återstart med två raka hemmamatcher (HV och Leksand). Där kan man både kräva och förvänta sig sex poäng.
Jorden går inte under vid förlust ikväll, även om det vore sjukt trevligt med vinst. Dessutom är det väl inte helt omöjligt med både Kapanen jr och ny back till återstarten? FORZA TIMRÅ!
P A: vilken drog du än går på så skicka över lite till mig också är du snäll. I min negativa pessimist värld (aka reality) så blir det torsk ikväll och efter uppehållet kan du fetglömma både Oliver och ny back... å de där givna 6 poäng mot HV å LIF hemma lär bli 3 i bästa fall
JanneH: Jag tror det mer beror på skadorna. När skadorna på backarna kommer som vanligt så måste forwards hjälpa till mer i defensiven och blir då mer trötta än vanligt och har inte orken 100 % att vara så där livsfarliga offensivt som de ... | #Läs mer ·