okej vi vann.Men det var tre manns arbete Nordgren,phillip och zäta. Men vad gjorde de övriga?Mitt zon var som en motorväg för hv.Var var spelvändningarna? Spelet i försvarzon var under all kritik.M.Karlsson inne på båda målen.Var sist ut ur hv zonen när de tog ledningen.Pakomruggen passningarna på egen blå det är inte elitserie mässigt.Hoppas att det var premiärnerver men det såg inte bra ut......
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Men vad gjorde de övriga?Mitt zon var som en motorväg för hv.Var var spelvändningarna?
Spelet i försvarzon var under all kritik.M.Karlsson inne på båda målen.Var sist ut ur hv zonen när de tog ledningen.Pakomruggen passningarna på egen blå det är inte elitserie mässigt.Hoppas att det var premiärnerver men det såg inte bra ut......