1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590443 inlägg · 6217 ämnen

Påstående

« · 42325 Till forumet

Sv: Påstående
Ja du 250kg kärlek... J.T han gjorde hattrick i natt han för sitt boston så han kan TIK glömma... Joe Thornton... 22 årig talangfull center som var på gränsen till en plats i Kanadas OS-lag... Vore en jättevärvning men det känns som ett långskott...
Kommentera

Timrå har vaknat...men frågan är om det e försent.....det får vi se efter 50:e omgången.........
ni gjorde en bra match mot ett ovanligt blekt LHC....men den snygga straffen av "zäta" betyder inte att han kan peka finger åt LHC klacken efter matchen......patetiskt är ordet
Kommentera

250kg:
Liten fråga bara, de "Övergångsstoppen" är det typ Klimakterie besvär hos hockey spelare,,,,liksom blir inte förvånad om det är så, då det stod i Dagblade igår att Casselstål inte spelade för han väntade barn????,,,,,
Kommentera

Funderar alvarligt på att ta bilen ner till Gävle, men jag vet inte om jag får fullt i den. Om det blir så dyker jag upp med 2 st namnskyltar!
Kommentera

Detta berör minsann. Tur att man har munkavle på. Ville mest höra vilka spelare som eventuellt kunde tillföra laget något. Och vilka som får kliva åt sidan. Nåväl: Det man vet det vet man. Och ett förtroende är ett förtroende..
Undrar fortfarande över denna J.T?! Vem fan är det?
Kommentera

1/4-tonnarn, vad som behövs är i första hand en spelback. Sedan Macus K blev skadad har det hela tiden saknats den där backen som kan slå de öppnande passningarna. Som det det är nu är det bara Cassel o Jindrich som fyller de funktionerna. Det vet säkert Molla o Nubben. Men att hitta såna är betydligt svårare!
Kommentera

nu har jag kollat upp detta....toronto spelar sin sista match innan slutspel den 13april...så det bör stämma att deadline är den 13 mars!
Kommentera

ernie:Deadline för övergångar inom svensk hockey är 31 Januari =)

dålig stil........i nhl är det ca 13mars!!
Kommentera

Tindra: Deadline för övergångar inom svensk hockey är 31 Januari =)
Kommentera

250kg kärlek- jag tror snarare dom håller ögonen på backar....skulle inte sitta fel om dom skule hitta nån back med lintners kvaliteèr!! han är grym som f*n!
Kommentera

250 kg: När är övergångsstoppet??
Kommentera

Draget: Är det ditt slugiltiga svar?
Kommentera

Felipe: Det har ryktats om finnar, ngn Franzén etc. Men vad tror du?? Jag vet rätt mycket sörru.... J.T har jag ingen aning vem det är.
Kommentera

250kg kärlek...Vladimir Smirnov och Björn Dahli kanske!
Kommentera

det beror vad dom inhandlar....hoppas på backar iaf!
Kommentera

"övergångsstopp" ska det vara.
Kommentera

Påstående
Två spelare är på väg till Timrå ik innan övergånsstopp. Vilka får sätta sig på bänken?? Vilka kommer?
Kommentera

« · 42325