1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590624 inlägg · 6217 ämnen

Patroncupen

« · 725209 · » Till forumet

Sv: Patroncupen
Suuune: detta har iofs inte så mycket med patroncupen att göra
Kommentera

Ambroo: Vadå derbyn i fotbollsettan nästa sässe? IFK Timrå går upp, GIF kliver ner ett hack. Det blir inga derbyn av det! Oj fick jag en släng av hybris nu?

Ang Hedström var det du som höll på att snacka om datum då han skulle presenteras eller var det ngn annan? Vad säger din källa om när han blir klar???
Kommentera

Moverare: Du är nog den ende här inne som inte vet vem Jampa är, han är mer känd under det namnet är du är under Movare...
Kommentera

jampa: Mindervärdeskomplex?
Nä, inte vad jag vet.
Varför frågar du?
Är det något jag inte bryr mig om så är det vilket fotbollslag som är bäst i Medelpad.
Varför skriver inte du ditt riktiga namn?
Har du mindervärdeskomplex, eller?
I alla fall, notera särskrivningen, så är det något fel.
Kommentera

jampa: Det är klart han har... Det finns ju ingen elitklubb kvar i den stan, Dragons håller på med en korpsport i jämförelse.

Ska bli fördjävla kul med derbyn i fotbollsettan nästa sässe!
Kommentera

Moverare: Hallå,vad är ni för en sorts människa?Har du mindrevärdeskomplex,eller?

Kanske orolig för att Timrå även ska bli bättre i fotboll också:-)..Iallafall så är det nått fel på dig..
Kommentera

kungsbacka: Men det har väl med Timrå IK Supporterklubb att göra?
Kommentera

Frella: Nej det är sant men det börjar bli uttjatat det har ju inte med hockey så mycket att göra väl?
Kommentera

kungsbacka: Inget hindrar väl er?
Kommentera

-Gurra-: Lägg nu ner den här jävla patroncupen tråden.Ok den kanske är kul för er men en del andra vill snacka hockey.
Kommentera

-Gurra-: Attans.. nu har man blivit ordblind också.

"har" skulle vara med där också ;-).
Kommentera

Moverare: Tycker inte att Sundsvall känns så stort faktiskt.
Jag bara väldigt usel lokalkännedom ;-)
Kommentera

Moverare: Det är inte precis varje dag jag besöker byggnaderna vid Westhagen. Har man inget ärende dit så...

Då får jag väl revidera mig på den punkten då. Oftast när jag besöker Sundsvall rör jag mig i knutarna kring Storgatan, Köpmangatan, Trädgårdsgatan, Kyrkogatan.

Svårare än så är det inte.
Kommentera

Moverare: Är du här o bråkar igen nu? Du skall ju jobba. Sätt igång din eländiga slöfock!
Kommentera

-Gurra-: Sundsvall är för stort för er timråbor.
Kommentera

ernie eagle: Länge sedan du var i Sundsvall?
Mediautbildningen har flyttat, och det var ett tag sedan.
Kommentera

-Gurra-: Westhagen ligger mitt emot Västermalm. Där du har utbildningscentrat med Restaurang och mediautbildning samt TV4 Sundsvalls studio.
Kommentera

-Gurra-: Vart ligger Westhagen förresten ??
Kommentera

ernie eagle & Moverare: Sluta att hetsa på varandra nu. Vänta med era utlopp till cupen istället. Mer användbart då tror jag ;-).
Kommentera

Sandström: De flesta inbjudna Supporterklubbarna är vad jag förstått kopplade till hockey. Åtminstånde i våran grupp. Därav valet av GB.
Kommentera

ernie eagle: Äh, ge dig nu!. Tänk på dig dig själv istället. Jag vet nog hur jag ska bete mig på plan för att undvika fula knep. Åh även om nu Moverare skulle kapa mig så kan du vara säker på att jag kör på samma linje. Du vet väl att "ge och ta" principen alltid gäller... Speciellt vid möten som dessa.

Movve: Vi ses på planen.. ;-)
Kommentera

Yellowcard: gulligt.. woo..
Kommentera

actionleif: tycker det är relativt gullig iaf, så why not=)
Kommentera

Sandström: En Patroncup som Timrå Supporterklubb ska vara med i .. men nån måtta på tugget får det vara ..
Kommentera

ernie eagle & moverare: Jag vill inte vara grinig, men skulle inte detta ämne passa bättre i ex. vis caféboken ? Rätta mig om jag har fel men är inte Patroncupen fotboll.
Här diskuterar vi hockey efter bästa förmåga, eller......
Kommentera

Moverare: Andas själv vetja och kolla på fotbollen istället för att dra en långbänk med mig?

Uppenbarligen kan du inte slita dig. Stackare.
Kommentera

Moverare: Vad jag menade med revir var att man ställer upp för sina lagkamrater, systrar och bröder. Det är en oskriven regel att man backar upp varandra. Men det kanske du aldrig har hört talas om?
Kommentera

ernie eagle: Gå och titta på fotboll och ta och lugna ner dig nu.
Inget mer snack nu, vi tar det på fotbollsplan, om du spelar.
Kommentera

ernie eagle: Kände dig?
Gud förbjude!
Var hittar jag fakta?
Eller kan du berätta för mig vad du är kapabel till?
Jag är sååå nyfiken.
Och nä, jag tror inte att du kommer att spela.
Kommentera

Moverare: Du vet uppenbarligen väldigt lite om mig. Trodde du kände mig, men du bevisar din okunnighet genom ditt senaste inlägg. Du vet uppenbarligen inte vad jag är kapabel till. Ta reda PÅ FAKTA innan du öppnar käften.

Vi får väl se vem som paketerar vem egentligen? Jag är beredd att ta kampen. För att få ett slut på ditt eviga malande om att jag inte vågar möta dig.
Kommentera

ernie eagle: Vem har sagt att jag ska sparka av dig smalbenet?
Jag?
Nä!
Jag har bara sagt att jag ska kapa dig, inte kapa av dig benet.
Jag ska väl för fan inte ha med mig en såg.
För övrigt finns det inga revir på en fotbollsplan.
Jag tror du har blandat ihop fotboll och volleyboll. Där får man däremot inte vara på motståndarens planhalva.
Att du skulle orka skada någon i mitt lag är så osannolikt att jag inte ens kalkylerarer med den risken. Så tillvida du inte har med dig en traktor.
Har du förresten körkort?
Kommentera

Moverare: Det har väl ingenting med mig att göra heller? Skulle jag sparka av smalbenet på en kille i erat lag skulle jag ligga risigt till. Det handlar om revir. Vissa saker gör man bara inte helt enkelt!

Så skulle du röra mig såjag tvingas kliva så vet jag att du skulle få det svettigt. Det handlar om sunt förnuft. Vilket du inte är utrustad med.
Kommentera

ernie eagle: Det är bra det ernie, men sanningen är också att jag redan blivit lovad två öl, av timråkillar.
Hobgobblin och Fuller´s London Pride tack.
Kommentera

Moverare: Du får tro vad fan du vill! Jag vet sanningen.
Kommentera

ernie eagle: Vet du, jag tror att dom bjuder mig på öl efteråt.
Kommentera

Moverare: Får jag dig skulle jag vara rädd. För skadar mig gör man inte ostraffat. Åtminstone inte om det handlar om ett knäskador eller brutna ben.

Där går gränsen. Sen får ombeder jag dig att springa....För då får du hela Timrålaget över dig!

Keep up a good work!
Kommentera

ernie eagle: Och ernie, hota hur mycket du vill, jag är inte rädd. Inte det minsta.
Möjligt kan jag bli lite orolig om du lirar i sockeplast.
Fötterna brukar inte lukta så gott.
Kommentera

ernie eagle: Ha, ha, ha, ha, ha.
Jag lovar att göra mitt bästa.
I mitt ena knä finns varken fungerande ledband, korsband eller menisk. Allt är trasigt.
Träffar du det är jag borta direkt.
Men du får själv gissa vilket knä, och hoppas att du träffar rätt vid första försöket.
Kommentera

Moverare: Skall du få mig att gråta får du nog sparka av mig smalbenet så benpipan står ut eller slita av korsbandet eller meniskenpå mig och gör du det så är det ju lika bra du sticker från kommunen sedan för då har du gjort ditt liksom! Lycka till!
Kommentera

jampa: @dagbladet?
Kommentera

Moverare: svarar inte...men,,
Kommentera

ernie eagle: Jag inte bara ska försöka, jag SKA kapa dig.
Bara för att du ber så snällt.
Men jag lovar att trösta dig och torka dina tårar efteråt.
Kanske bjuda på en liten Kexchoklad också.
Kommentera

jampa: Träd?
Skogen?
Elakingar?
Är du kompis med Nicke Lilltroll, eller ?
Kommentera

Moverare: Varsågod och gör ett försök! Men jag svarar inte för konsekvenserna!
Kommentera

Moverare: Nu ska du vara snäll..annars kommer jag hem:-)Har några "vänner" som tycker om att hänga upp elakingar högt upp i ett träd långt ut i den täta sidsjöskogen...
Kommentera

ernie eagle: Ha, ha, ha, ska du spela?
Då kapar jag ju naturligtvis dig i stället.
Har du hittat några dojor eller ska du spela i sockeplast?
Ta hjälm och galler också, för säkerhets skull.
Du ser lite vek ut.
Kommentera

Moverare: Kapa Gurra du och jag sparka sönder fotknölarna på dig, din jävla smurf!

Öga för öga, tand för tand...
Kommentera

Dream Team: Ska nog mycket till om Thelin dömer en cup anordnad av Patronerna skulle jag tro =)
Kommentera

Moverare: Jaha, Thelin gör ett besök i stan igen. Vi får alltså se honom fjättrad i kedjor under det här besöket i syfte att behålla honom inom stadsgränsen före säsongsstart. Vackert jobbat.
Kommentera

-Gurra-: Får du gärna göra. Johan Thelin ska döma så jag kapar dig bakifrån.
Jag kör med slipade aluminiumskruvdobbar.
Kommentera

« · 725209 · »