1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586482 inlägg · 6217 ämnen

Perra avgick, vad händer nu?

« · 1453232 · » Till forumet


Sv: Perra avgick, vad händer nu?

superfalle: Nu får du nog läsa vad jag skrev en gång till.

Det man kunde svarat är typ "det finns alltid spelare som har åsikter om tränarens arbete", sen inget mer med det.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Rätt säker på att någon nämnt Ante Karlsson, men säger det ändå, han var min tränare när jag spelade i Timrå och han coachar j20 väldigt bra, enligt mig. Han är den röst som behövs i Timrå just nu, vi behöver någon som faktiskt har ett grundspel och inte bara står och kliar sig i huvudet.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

73Sjöbba:
Riktigt djävla illa.
Borde kanske ha suttit hemma och kolla på Småkronornas framfart i Junior-VM.

Där finns det grabbar som visar hjärta till skillnad mot det blodfattiga Timrå IK som vi bjöds på mot FBK. 

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:Lite mixed emotions över den. 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Det gör de helt rätt i :-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Jag brukar inte yttra mig om spelarnas alkoholvanor, men nu verkar det som att dom sitter på Svenssons och förfirar inför det nya året. Det enda jag kan tänka mig är att de firar Perraz avgång. 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Anonymous:menar du att dom skulle gått ut med de officiellt innan de är klart ? . då hade de verkligen varit illa ställt i ledningen . sånt där sköter man internt 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
T T: Det stämmer säkert. Det var kanske jag som ville ha det så :)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Nä...men det var väl ingen som sa det heller?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
T T: Och på den länken hittade jag inte en rad som ens kunde tolkas som kritik mot Timrå IK?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Ja nu är det slut på Linkans återvinningsstation! Nu ska vi bli mer kräsna!
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: Oj, förlåt, jag missade den lilla detaljen ;) Alla motgångar har gjort en onödigt ödmjuk!
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Det är bara ett fåtal utvalda som FÅR äran att bära våra färger ;-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:Precis så! Man får väl helt enkelt uppdatera sig med verkligheten och se det för vad det är - fjortisförälskelser. Finns nog bara ett fåtal som bara skulle kunna tänka sig att bära våra färger.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
KORITFW: Ja precis. Knät var det va...?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Åsså så erkänner både Perra och Nubben att spelarsnacket var på riktigt, fast det mer eller mindre dementerats tidigare. Har de ingen hut i kroppen, de skämmer ju ut sig för hela Sverige, mitt i helgfirandet.

Är kanske dags att gå mer på det som skrivs i kvällsmedia.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
zita: Nä precis :-). Det enda han skulle fått känna att han är här i Eon är en fläck på sargen
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Det brukar finnas twitterlänk på spelarens EP-profil.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: han anslöt ju inte pågrund av sitt ben, något som då det begav sig hette familje-problem enligt pressen, eller något i den stilen.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Ja man känner sig nästan bedragen :-(
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: Bra att dom sätter han på plats, han ska inte komma till EON och tro att han är nått :)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:JA... suck! Det kanske är rätt väg att gå iofs, att känna hjärta är väl en del av hans stil.. men visst känner man sig billig, när man trodde att vi var speciella?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Dream Team: Han skriver en hel del....

twitter.com/#!/Sannylindstrom

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
zita: Ja Hallin uppvaktade honom rätt hårt oxå :-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: Såg att Jonte gav han en knuff och några hårda ord där ute på isen.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Han är inget annat än ett litet hockey-fnask med ett hjärta som den som betalar bäst får tillgång till
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Kattkubben: Kanske ska vi ta upp det där köret med Sonnie med nya direktören som inte säger "Vaddå, vi ligger 3:a?"

 

 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Men få se vad fanskapet säger då?!
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:Ja, usch.... läser du på twitter? Han verkar ha transplanterat in ett hårt bultande FBK-hjärta nu. Nej, han är persona non grata för mig nu.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Per HApps: Jaaaahaaaa
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: Timing är hans andranamn,
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Timrå Icon:

Manderville är vår man i Kanada :)

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Sanny Lindström är för övrigt en vidrig människa. Trots att jag fick en matchtröja av honom en gång
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Då skickar vi Sonnie på fanskapet. Vår man i Kanada :-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Ja precis. Den ultimata golden showern på FBK-klacken var då vi sparkade deras guldtränare he he
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:Ja! :) Om inte nån ful kanadick får för sig att trasa sönder korsbandet på honom med en ful bentackling eller nåt... =/
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben:
Och Perra som körde med honom i 4:e-linan. Huvva 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Han kommer att vara som ett nyförvärv då han kommer tillbaka! :-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
(FRIBERG is on fire!)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Inte Pärra men väl Perra ;-)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon:Ja, det var lite roligt faktiskt. De kände sig nog kränkta när de såg hur dåligt han coachade oss. Perra är ju FBK, typ.. så på nåt vis kan man väl säga att Timrå pissade på Färjestad ändå ikväll, by proxy om en säger ;)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Timrå Icon: Precis. Ska man önska oss allt ont i världen så är väl livstidskontrakt med Pärra vägen att gå...
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen: Ante måste in på assisterande för att läras upp av en rutinerad tills vidare. Ante måste ju ses som den riktigt långsiktiga lösningen
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: FBK-klacken tyckte inte att vi var värda Perra ha ha!
Måste varit ironi på hög nivå.....
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen:Det tror jag nog! Sköna gubbar också, rakt igenom :) Jag hörde Virus nämnas också. Jag minns hur han muttrade när Timrå vände en match mot Modo från 0-2 till 3-2. Klart timråfientlig den mannen.. skulle vi värva honom har vi släppt in en trojansk trähäst må jag säga ;)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Sant, annars tror jag han hade skött forwards kalasbra medan Ankan tagit sig an backarna;)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen: Har man problem med hjärtat som Hegerfors, är det ju att tigga om ytterligare en infarkt att börja träna årets timråupplaga iofs. Låt oss vara rädd om den farbrorn :)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
sargad: Arne Hegerfors ska ju sluta sitt jobb, han har ju skaffat sig lite rutin genom åren och sett ett och annat.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
sargad: Innan Perra värvades så tänkte jag lite på Johan Tornberg. Han gjorde det ju väldigt bra med Västerås, innan något bråk med fansen, eller vad det var.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Frella: Zäta hoppas man ger en slant kanske nu när det är tufft läge. Åker man ur nu är det slut forever. Jag tror det behövs fem riktigt bra värvningar för att klara sig kvar. Måste bli ett slut på allsvensk nivå som det varit nu på värvningarna men det måste kosta nu mycket dyrare och åka ur kan bli kk då är jag rädd.
Kommentera

« · 1453232 · »