1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586424 inlägg · 6217 ämnen

Perra avgick, vad händer nu?

« · 1453099 · » Till forumet


Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Troligen någon som hänger lika löst själv
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Pelle kanske kan hjälpa laget skaffa lite attityd med att skaffa Mohawk frillan igen?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Paddan:Attityd. 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Paddan: Japp, eat shit and die är ett.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Tja, attityd... du menar Leif Strömberg alltså.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Nubben jävla sköning

assisterande tränare>sportschef>huvudtränare. snacka om att snubben för göra allt i den här värdelösa föreningen,.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

haggen: "I've got balls of steel" "Blow it out your ass"

"Bite my nuts and call me skippy!"

Redigerad kommentar

Kommentera


Sv: Perra avgick, vad händer nu?

73Sjöbba: Man kan ju börja med att rycka C från Granath och ge det till antingen Hallin eller Hedström, det tycker jag vore en bra början. Hedman kan också vara ett kaptensämne.

Perra tyckte nog Elias var lite så där mysigt Värmland så därför fick han bindeln.  

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Precis! Undra förresten om Nubben väntade så länge med att kicka dem pga att de tilltänkta inte var tillgängliga förrän nu...?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Paddan:Skrev jag det? Hur står det till med läsförståelsen?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kostiainen: Hur vore det med de citaten påklistrade på matchställen, sicken skrattfest det skulle bli.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Timrå Icon:harald luckner kommer att träna timrå

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen: Det skulle ju bli skitkul! Snacka om att höja moralen i laget! ;)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Andersson: Ingen vet vem Perra är längre men säg fågelholken då går det upp ett ljus, var nog så de tänkte.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
gustav9: Känns ganska realistiskt faktiskt. Skulle passa bra
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Frågan är väl hur det gick med Molinder? Kan vi tom behöva jaga två centrar igen? Luktar konkurs över detta även pm jag tror att näringslivet skulle ställa upp om det krisade så pass.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kostiainen: Hedström fri vid rödlinjen med chips-karlsson i bakhasorna och det enda han ser är "Bite my nuts and call me skippy!" hehe.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Tackar! I'll be back.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Frella:
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Lückner och Robban/Styf?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Jag som gjorde en sån fin bild också :(
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Frella:ante karlsson blir sekond coach

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Frella:Ingen aning om hur det gick för Molinder, jag såg inte ens matchen. Vad jag  har läst mig till så var det som vanligt, möjligen lite sämre om möjligt. 

Angående näringslivet så kan jag tänka mig att lämna ett bidrag från mitt företag om jag ser en seriös satsning. 

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Jag kopierar in det här inlägget i en redan befintlig tråd:

Men hallå man kan älska Timrå IK hur mycket man vill det gör jag också men hur kan man bete sig så här på isen med deras månadslöner???Det snackas om Perras avgång hit o dit o om nyförvärv hit o dit!!!Just nu så har vi den trupp vi har o jag skäms skulle jag bete mig som dom gör på jobbet så skulle inte jag vara välkommen nästa dag.Ok att man kan få en svacka nån dag men så här?Det liknar ju inte nåt Ingen GLÄDJE Ingen Kämpaglöd Inget Nåt!!!!!!!!Nä skäms är det var jag gör jag hoppas att nån av spelarna,tränarna gör det men det hjälps ju inte så sorry 2012 är året Timrå vandrar ur ES TYVÄRR

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
gustav9: Och tar över nästa år?
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

gustav9:

Sekond , eller second? Viss skillnad där. :)

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
perras pk
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Frella: Men vad tusan är gustav9 nubben eller?, han har bommat förut så så säker ska man inte vara på de uttalanden.
Kommentera


Sv: Perra avgick, vad händer nu?

haggen:vad har du för ideer?

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
gustav9:är det nån som hört nåt från hank
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Dream Team: Jag tycker den där typen av retorik är så tröttsam. Tränaren har ett ansvar för hur laget spelar. Det är han som organiserar träningarna, sätter ihop femmorna och berättar hur laget ska spela.
Man kan göra en liknelse: Om en tidning skulle göras av enbart journalister så skulle det bli en väldigt obalanserad publikation. Det är därför en redaktion leds av en chefredaktör och en redaktionschef. De är de som har ansvaret för innehållet, och tar beslut om vad journalisterna ska skriva om.
En bra chefredaktör gör inte bara en bra tidning, han eller hon kan också göra sina anställda journalister bra. En dålig chefredaktör gör en dålig tidning, och har heller inte förmågan att lyfta sina anställda.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Jag har bättre sexliv än alla andra supporters i Sverige!

Timrå IK suger fett...

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
T T: Alltså vad svarar han på frågan om Bremberg?, skadad eller sjukdom verkar det vara, han var ju inte bänkad i alla fall.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen: Han var skadad, ta det med sjukdom sa ha väl. Men visst, det ger ju vissa tvivel om vad han menade :)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

haggen:Tror det var någonting med överkroppen.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
hubbenorlen: Nu var det
nobbe333
du tilltalade.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen:Det ser tyvärr ut som att Bremberg inte räcker till längre. Alldeles för långsam och han får inte den tid på sig som han behöver. 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

Av presskonferensen tycks Per-Erik Johnsson och Clas Eriksson kliva av på egen begäran.

Stämmer detta bör det innebära att två löneposter försvinner.

Kan man hitta någon billigare tränare som ersättar frisätter det ytterligare pengar i budgeten till nyförvärv på spelarsidan.

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Riddervall såg ju jävligt skum ut vid målvaksbytet och där fick man ju svar av Perra. Han stod först och tjafsade med domaren sedan slog han av klubban och avslutade med att kasta hjälmen i väggen bakom båsen. Om de nu inte visade allt på tv´n.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Dream Team: Precis. Men det är ju en ganska vanlig synpunkt när det gäller sparkandet av tränare.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Ja att han inte var snabb visste man ju men han ska ju dominera i PP, svårt att göra det när Hagos, Högström m.fl. verkar ha förtur. Kanske blir ändring nu, skulle vara gott med Friberg i slottet och Bremberg med delikata pass. Någon ny hårdskjutande back också då kan PP bli riktigt farligt.  
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
T T: 2011 och frågeställarna får inga mickar än....SUCK -.-
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
haggen: Förhoppningen är väl att Hagos gjort sin sista minut i PP iom tränarbytet.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
73Sjöbba: Molinder kunde halta av banan, han satte sig först på avbytarbänken innan han stapplade ut i omklädningsrummet. Med timråtur så lär det vara lång kovalesens ändå.
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?

För er som inte har fått upp humöret.

Kiss och bajs humor funkar alltid

Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Blizzard: Man kan ju tro att de som ställer frågorna precis börjat på journalisthögskolan, inte de mest välformulerade frågorna = ej värdiga att få mickar;)
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Frella:
samt att Max Friberg får den istid som han förtjänar. 
Kommentera

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
..har Herb Brooks en son?
Kommentera

« · 1453099 · »