Kerstin_k: Nä Lodin var inte på plan. Säkerhetstänk kanske? För han hoppa in i plexi så han tillochmed tappa hjälmen vid firandet med publik så ingen skada förhoppningsvis.
Men alltså denna match, jag vet inte hur man ska sammanfatta. Gråtfärdig och sönderstressad, fyfaan. Men det gick, en matchjäkel kvar att vinna! Det kan gå 😬
Olli Hahl: det hade varit tufft att förlora den här matchen. Men när man ser sån skit som när Sörensen blir tacklad och Djurgårdsspelaren kastar handskarna och börjar slåss och kommer undan med 2 min och en kvittning på tavlan, då inser man hur spyfärdig man hade blivit om dom fått vända den här matchen med hjälp av domarna.
Zäta75: Kan bli kö till Torsboda o Alnö på lördag! Och sprängdes inte grindarna -72 så ska det ske nu på lördag!!!! Kommer bli magiskt på lördag!!!!(Hoppas jag)😁💪👊 Nu jävlar ska det bli tryck o SEGER!💪👍🏒
297: Jag är 100% säker på att publiken kommer att göra sitt på lördag. Blir fullsatt. Hur många Djurgårdare blir det och byter de målvakt igen frågar jag mig.
Olli Nomadinen : Han verkar sjukt tom. Börjat tvivla på sig själv som tränare? Jag tror inte det var ett helt smart val att ta ett nytt sjunkande skepp direkt efter det förra.
Woody Jokinen: jfffdkkhgvhhhkhxxc. Dessutom tänker Lodin och Hanzl hockey lika, lika barn leker bäst. Sista 10min kändes NÄSTAN längre än Stures tal. Jaja, en vinst kvar, måtte den bli på Lördag. Min toalettstol skulle må bra om denna matchserie skulle ta slut snart
Har en bra känsla nu efter slutsignalen. Vinner inte timrå en av dom kom kommande 4 matcherna har vi inget i SHL att göra och därmed är djurgården rättfärdiga SHL-platsen.
Gäller att vi är fokuserade nu. Känner att vi kanske åker på pumpen nästa match då alla förväntar sig att vi vinner. Men en match i taget så ska det här gå.
Zäta75: Inget lag har någonsin vunnit en bäst av sju med 3-0 heller. Matchbollen ska slås in. Nu njuter vi idag, men än är inget vunnet utan det är en match till som ska vinnas på nästa fyra. Kämpa på gubbar
Andersson: Deras fans speglar ganska bra DIF på isen tycker jag. Supportrarna varvar ”kämpa djurgården” med ”avgå styrelsen”. Och vem fan såg framför sig att dif reducerar två gånger när dom har noll och inget i spelet?