Guldet är BIF : Blomman får gärna sätta ett mål. Men viktigast är hålla uppe spelet och inte sjunka ner och ge Jurgården utrymme i vår zon. Fortsätt grabbar, ända in i kaklet!!!
Guldet är BIF : tycker blomman kommer undan med äran i behåll i varenda match även om han inte hamnar i protokollet. Han är en sån ledare på isen och är alltid den förste att täcka skott och forcera ut puckar ur egen zon.
Sputnik: Kommer alltid vara ett större fiasko för laget som åker ut än de som är kvar, så är det bara. Grattis!! Ni har gjort Sverige stolta nu! Bra gubbar
Sputnik: Jag vet inte om man ska tolka sådana rubriker som att det är ett fiasko enbart för att man möter Timrå. Tror man syftar mer på att de anser att det är ett fiasko att en klubb som Djurgården åker ur SHL öht. De har väl dåligt minne antar jag men det är iaf så jag tolkar rubrikerna.
Sputnik: 20 minuter attackskalle kvar nu. Tänder, blod, tårar, brutna ben, vad som helst för att hålla undan och vinna den här perioden. Kanske den viktigaste perioden i Timrås historia i modern tid?
Det här blir vi nog ganska ensamma om ett bra tag iallafall! Dänga ut Sveriges största klubb ur finrummet, inte bara det, utan i fyra raka, tror faktiskt inte ett sm-guld kan jämföras alls, detta är nåt helt annat! Fyfan va underbart!
thorwald: Nej, det här är fan inte klart. Det lärde vi oss sist va? Men 20 stentuffa minuter kvar - ge allt och lite till.
Djurgårdens supportrar kastar flaskor ut över publiken och häller ut öl över Timråsupportrar. Vakterna kastar ut dom på löpande band. Men är det rimligt att skattepengar ska gå till att hålla ett gäng testosteronstinna flintskallar i schackt? Idioti. Hatar SSK och Almtuna gör dom också, kvällen till ära.
MR T: Nu kära vänner är det klart för SHL nästa år, men det kan faktiskt ändras fort. Ett stabilt jobb i tredje och att inte börja spela för mycket på resultatet.
Sitter nere i Qatar på flygplatsen och kan inte se matchen idag. Två mål när jag gick o kolla om de hade prillor i taxfree. Jajamän tvåhalvstock och två mål när telefonen var i fickan. Kan det bli bättre än så?