1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Positivt, för oss som tror på en framtid

« · 1084127 Till forumet

Positivt, för oss som tror på en framtid
Jag har roat mig med att läsa igenom alla trådar (inte speciellt roligt förresten) för de senaste 4-5 dygnen. Jag kan då konstatera att där finns massor med negativism. Detta är naturligt och fårståeligt med det allvarliga läget vi befinner oss i.
Dock finns det en del positiva saker att framhålla i många av inläggen. Jag tycker att denna tråd får bli "positiva tråden för en ljusare framtid." Alla som tror att vi kan greja det här och klara av att ta en slutspelsplats kan haka på med positiva inlägg och förslag till lösningar. Alltså inga inlägg av typen "kasta ut.., "kval väntar..., allt är skit..." osv.
Meningen är att vi som stöttar laget skall bidra med positiva vibbar. Kanske kan vi få pessimisterna att också haka på med konstruktiva idéer och förslag. I förlängningen gäller det ju att positivitet och ett starkt stöd från oss supprtrar skall smitta av sig på dom aktiva och tjäna som ett bidrag att vända trenden. Låt oss ta oss an uppgiften med hjärta för laget och Timrå IK som förening.

Själv börjar jag med följande, där nr 1 är en klassiker;

1. Vi kan bara röra oss uppåt i tabellen.

2. Det är trots allt bara 12 poäng mellan första och sista plats i tabellen, det
är viktigt att inse möjligheterna i detta.

3. Nu när Toni Mäkiaho är borta hoppas vi att det kommer in någon bättre.

4. Det uppehåll som nu inletts kommer nog att göra gott inför framtiden. Låt
oss därefter starta om med ett gäng revanchsugna lirare och en laddad
publik!

Välkommen, ordet är fritt!
Kommentera

« · 1084127