Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
På tal om Hockeymatcher.
Bookmark denna länk så ser di vilken kanal man kan kolla Timrås (och de övriga lagens) matcher på.
Tror inte den postats förut, eller?
lungan: Det är inte så konstigt att man avstår årskort. Detta eftersom det förra säsongen alltid fanns lediga bra platser att köpa på matchdagen. Så kommer det att bli också denna säsong. Dessutom reades biljetter ofta ut billigt vilket innebär att om man inte kan gå på alla matcher så blir säsongen totalt sett billigare. Jag skäms inte för det!
En gång supporter, alltid supporter!
Kongo: Lite tråkigt att behöva inleda serien med endast 5 av 7 ordinarie backar. Didrick o Tommy indisponibla. Jag tycker fortfarande att ett lån skulle varit på plats sedan länge på backsidan.
Men många öl o korv blir det i morn! *L* krossa knätofsarna....
Redigerad kommentar
Kongo:Tycker det finns möjlighet men kanske inte att man ska köra alla verser. Kan vi inte hålla oss till refrängen
Jag har alltid tyckt att det är viktigt med ett bra intro för laget att göra entré med på hemmamatcher, och tycker väl på senare år att dom har varit lite "mjäkiga".
Jag tog mig friheten och bygga ihop ett intro som jag tror kan bygga upp stämningen i arenan och få spelarna att tagga till!
www.dropbox.com/s/m7ky22odas6l2j8/Timr%C3%A5intro.mp3?dl=0 (Spelarna kommer ut vid 01:31)
Nu sitter det säkert någon "ljudansvarig" som bygger intron men jag kunde inte låta bli :)