dr Dängroth: SydkraFT aRENA...hmmm som om Skelleftekraft skulle bygga om Rögles ishall. Ska de ha hand om biljettförsäljningen åxå?? 'Just nu är alla våra säljare upptagna, Du är placerad i kö. Du har plats nr....2598!!! '
irre: Får som sagt hoppas på att avtalet genererar rejält med pengar till Arenan. Jag kan inte påstå att man legat på latsidan på marknadsföringssidan. Eu pengarna fattas väl annu. En intressant iakttakgelse är förståss att namnet gäller fem år. Namnet Timrå IK blir kvar, som om det vore något faktum som skulle kunna rubbas..men så känns det idag. Hursomhelst välkomnar jag en ny arena. Det behövs.
TD: Ja då var det nya namnet klart så Sydkraft arena. inte det finaste men det har väll inte så stor betydelse huvudsaken det är vårat rödvita timrå som finns kvar.. erica
Grattis till ett nytt namn på hallen måste jag säga även om sydkraft inte är min favorit kompis så vet jag att min fd tandläkares man är chef där och dom har power det har jag hört.
Goda nyheter måste jag säga! Har ingenting emot namnet: SydKraft Arena. Så länge klubben heter Timrå IK samt spelar i röd-vita klubbfärger så finner jag ingen anledning att klaga.
Nu väntar vi bara på de etablerade nyförvärven...!
Börje: Synd bara att avtalet bara gällde arenan. Detta betyder att pengarna ska användas i denna. Visst ger det lite extra pengar men knappast något man kan köpa spelare för...
Per HApps: Skulle dom komma på att göra saker om och ting orangefärjade så blir det liv i timrå!! Nog komer det att vara rött och vitt i fortsättningen med, För annars så är kravallerna i göteborg en picknick i jämförelse med vad som händer här..:)
Patrick Polly: Du sitter i Sthlm och känns det kanske inte ens som en kalaspuff. Men för mig är det en stor grej att Isstadion byter namn. Isstadion, klubbfärgerna, klubbloggan är ändå rätt heliga saker. Isstadions namn kan jag dock offra för slantens skull.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.