1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590395 inlägg · 6216 ämnen

Psykkrig

« · 879975 Till forumet

Sv: Psykkrig
hellge: Ja usch, ja. Vem har t ex glömt överfallet på Krizan i kvartsfinalserien? Än idag tackar jag min lyckliga stjärna för att han undkom med livet i behåll.
Kommentera

Tallinder & co hade kanske tackat ja till Ruutu's hotellrumsinvit..

(Obs. Alla eventuella liknelser med verkliga händelser är rena tillfälligheter.)
Kommentera

Dragan 2k: Utan tvekan svarsalternativ b
Kommentera

mikenomad:

Jag tycker han är bättre när han är hårding än retsticka, att snacka och vara på målvakter kan andra mindre begåvade spelare ägna sig åt.
Kommentera

hellge: Äh...han har bara inte fått rätt utmaningar hittills. Tror säker Jonte slickar sig om munnen appropå de här "hoten" från finnarna, det blir en match helt i hans smak. Han får vara "bad-guy" helt legalt eftersom han inte provocerat fram något...det är de som har allt att förlora beträffande heder och dyl. :-)
Kommentera

Maggan:

Jag kan till viss del hålla med finnarna. Jag tycker att Jonte har förändrats. Tidigare var han mer en hårding. Numera verkar han ha övergått till att vara modlös, där han snackar och är på målvakter med mera.

Det kommer förmodligen att lösa sig när han börjar spela modigt och uppoffrande, såsom han gjorde förut.
Kommentera

actionleif: Jonte kommer åka 8:or runt den där krabben. Bara för att jävlas
Kommentera

actionleif: Ruutu matchstraff. Undrar om det går att spela på det på oddset?
Kommentera

Maggan: Min gissning är att Jonte kommer åka på en 10 minutare denna match ..
Kommentera

yaqop: Tänk tanken om Jonte skulle bli förkyld, magsjuk eller vad som helst just inför den här matchen.... Oj oj oj.
Kommentera

Så otroligt löjligt

– Jag tror inte att han kommer ut på isen på söndag. Jag blir jätteförvånad om han vågar det.

Jo, som om han för en hundradels sekund ens övervägt att inte spela.
Kommentera

Hahl Bundy: Undra var Pärssinen ställer sig i denna fråga :P om det snackas om det i omklädningsrummet tex :)
Kommentera

Dragan 2k: På din fråga svarar jag: a, b, c.
Måste jag välja ett så är det nog c.
Jonte är bra på det där :)
Kommentera

Maggan: Hoppas de lägger energin på Jonte så kan de andra svenskarna spela ut finnarna!
Kommentera

Dragan 2k: Ja du, jag har inte kollat upp det. Men jag tycker att det låter som en kombination av alla dina alternativ. *skratt*
Ska ju faktiskt vara lite roligt och se om Finnarna kommer att åka omkring och lägga energi på Jonte eller inte.
Kommentera

Maggan: Vad ligger bakgrunden i denna "hotbild" mot Hedström? Att inte släppa det trots rätt lång tid från Ruutuus sida låter som att han är a) långsint, b)psyksjuk c)Hedström har lyckats reta upp honom till vansinne eller d)det är mest snack.
Kommentera

Psykkrig
Ja då var psykkriget i full gång.
Den matchen kommer att bli mer intressant än någonsin! *skratt*
Kommentera

« · 879975