hellge: Ja usch, ja. Vem har t ex glömt överfallet på Krizan i kvartsfinalserien? Än idag tackar jag min lyckliga stjärna för att han undkom med livet i behåll.
hellge: Äh...han har bara inte fått rätt utmaningar hittills. Tror säker Jonte slickar sig om munnen appropå de här "hoten" från finnarna, det blir en match helt i hans smak. Han får vara "bad-guy" helt legalt eftersom han inte provocerat fram något...det är de som har allt att förlora beträffande heder och dyl. :-)
Jag kan till viss del hålla med finnarna. Jag tycker att Jonte har förändrats. Tidigare var han mer en hårding. Numera verkar han ha övergått till att vara modlös, där han snackar och är på målvakter med mera.
Det kommer förmodligen att lösa sig när han börjar spela modigt och uppoffrande, såsom han gjorde förut.
Dragan 2k: Ja du, jag har inte kollat upp det. Men jag tycker att det låter som en kombination av alla dina alternativ. *skratt* Ska ju faktiskt vara lite roligt och se om Finnarna kommer att åka omkring och lägga energi på Jonte eller inte.
Maggan: Vad ligger bakgrunden i denna "hotbild" mot Hedström? Att inte släppa det trots rätt lång tid från Ruutuus sida låter som att han är a) långsint, b)psyksjuk c)Hedström har lyckats reta upp honom till vansinne eller d)det är mest snack.