Ja sportsligt så såg det bra ut efter 2 perrar, men inför storpubliken så blev det ett tråkigt slut! Vi har ju ändå segrat idag eftersom att vi undvek konkurs! Vi har fortfarande en arena som ska säljas, men den kommer innan det närmaste vara såld. Efter det läget och situation som vi levt i ett tag så är dom nu över är det viktigaste att lägga fokus på är det sportsliga. Jag är inte rädd för att vi får kvala, men ska vi hamna i ingemansland el ska ska vi spela Playoff? Inte många omgångar kvar och alla matcher kommer att vara livsviktiga! Vi kommer fortfarande att stötta och hjälpa klubben ekonomiskt, men det sportsliga tar överhanden nu! Vi är och förblir Timrå IK och vi ger ALDRIG UPP!
JonteD: Man kan konstatera att det enda jag önskar mig av tomten i år är en fullständig överkörning av nolaskogsarna imorgon. På nivån att efter två perioder är det bara TIK-fans kvar i arenan och alla andra har gått hem. TV4 bryter ... | #Läs mer ·
Vi har ju ändå segrat idag eftersom att vi undvek konkurs!
Vi har fortfarande en arena som ska säljas, men den kommer innan det närmaste vara såld.
Efter det läget och situation som vi levt i ett tag så är dom nu över är det viktigaste att lägga fokus på är det sportsliga.
Jag är inte rädd för att vi får kvala, men ska vi hamna i ingemansland el ska ska vi spela Playoff?
Inte många omgångar kvar och alla matcher kommer att vara livsviktiga!
Vi kommer fortfarande att stötta och hjälpa klubben ekonomiskt, men det sportsliga tar överhanden nu!
Vi är och förblir Timrå IK och vi ger ALDRIG UPP!