157620:
Den verkar i alla fall skita i "proppskåpet".
Redigerad kommentar
Rip Kirby:
Vilket uppvaknande detta kommer bli för Lindstrand.
Betydligt lättare att förhandla med en skuldsatt förening i desperat behov av likviditet än med en rutinerad fastighetsägare.
Ett mardrömsscenario för Timrå kommun som garanterat hoppades på att få hallen gratis vid KK.
Sputnik:
Det var som fan - släkten levererar!
Slutspelsmatcherna mot MoDo = Magi på hög nivå. Visst saknar man dem i dag. Lockoutsäsongen var inte fy skam den heller. Men det grämer mig att vi inte fick till pricken över i:et (SM-guld) när vi i alla fall var med och nosade däruppe. Och det som hände säsongen 2006-2007, när vi inledde serien så storstilat och helt överlägset, kändes som en förbannelse och inget annat. Ja, jag tänker på det osannolika sceniariot med alla skador och därefter det otroligt snöpliga uttåget ur slutspelet. Det var inte meningen att vi skulle få vinna helt enkelt.
Rip Kirby: Jag utgår från att du skrivit en med tanke på att du har tid att skriva icke-räddningsrelaterat här. Timrå IK:s överlevnad står på spel, och just nu ligger vi under i insändarkriget mot IFSH-fans i fårakläder. Insändarsidorna är ett slagfält i kriget för överlevnad.
Fantastiskt Stig S hjälte för evigt om du fixar det här Zäta och en Shejk som grädde på ismaskinen stickan nu kör vi ALL IN
Det finns ett antal personer som skriver så oehört bra här. Bidra till klubbens överlevnad och gör ditt inlägg till en insändare istället. Använd samma alias i tidningen om det känns bättre. Ta ditt ansvar för TIK!
Detta är oerhört viktigt. Avgörande. Avgörande. Avgörande. Att vi fortsätter hålla uppe drivet. Det är ett politiskt val om man vill lösa denna fråga. Håller vi opiononen och fortsätter förstärka budskapet kommer det vara politiskt omöjligt att inte vilja lösa arena-frågan.
Tack vare trycket har garanterat kommunledningen bjudit till rejält i hyra/driftbidrag för att Stig ska vilja köpa arenan. Det här är en MÖJLIG lösning. Inget är klart.
Sänker vi garden nu kan det vara kört snabbare än vi hinner säga Stig.
Öka! Ända in i kaklet!
Hoppas detta löser sig för er!
Bara att lyfta på hatten för er Timråfans som aldrig ger upp! RESPEKT!
Lycka till nu håller tummarna för er här nere i Skarabörg!
Edit; Men då bör dem ju stå med en högre hyra än vad Svedberg erbjuder nu? Eftersom dom står utan hyresgäst.
Redigerad kommentar