Timrå Isstadion:
Om inget är klart åt något håll , vad är då ' den stora nyheten ' ???
Fredrik Söderberg skrev nyss att inget är klart.
dr-nix: så är det säkert. Det jag ville ha sagt var mest att det snarast är MittMedia som satsat på sin huvudtidning, Dagbladet låg i bra med små resurser som länge de orkade.
Redigerad kommentar
Från ST-chatten nyss:
"Det finns en klar anledningen att klicka in på ST.nu under kvällen. Vi har fått loss en nyhet om framtidsläget i klubben - som kommer att avgöras snart."
Jag har inte tänkt på att läsa Sundsvall Fans hemsida på slutet men där är det runkfest framför hockeysnack kan jag lova.
157620: Även om man själv lider all helvetes kval så måste det ju vara otroligt frustrerande för spelare o ledare i lagen...Tankarna lär nog vara på allt annat än matchen i morgon för A-laget!
Det är så förb, dåligt av Kommunledningen! Eva vad är det du gör??????
Från direktsändningen. Kl. 11:53.
När det gäller lönerna till spelare så ska de ha utbetalats. Uppgifter som bekräftats från spelarhåll. - Jag har fått min lön och det ska de andra också ha fått, säger Andreas Molinder.
Möter kommuner som beställare och affärspartners i mitt dagliga arbete inom bygg- och fastighetssektor och generellt är det väldigt illa ställt hos politiker och kommunala tjänstemän både när det gäller kunskap och erfarenhet inom upphandling.
Känner inte till kompetensen hos Timrå kommun i detalj men inbillar mig inte att det är bättre där än i någon annan kommun och är det så kan förstå Stig Svedbergs kritik.
Saknar också insyn i styrelsearbetet inom Timrå IK men den bild jag har av Lars Nolander är att han är en mycket affärsinriktad och kompetent klubbdirektör med bakgrund i näringslivet.
Blir förbannad på kommunen när jag läser att man avvisat den externa finansiärens bud som inte bara räddar Timrå IK:s fortsatta existens utan även säkerställer fortsatt verksamhet i Timrå Isstadion istället för att ta vara på de positiva krafter som faktiskt är villiga att ställa upp när det behövs som bäst.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
EArk:
Det låter spännande! Eftermiddagen är räddad?
Eric Westlund: Fredrik Söderberg, vår utsände på träningen, har kommit tillbaka till redaktionen från isträningen i Eon Arena. Med sig har han massor av intressant information. Håll utkik under eftermiddagen! Vi utlovar ett par grejer av intresse! |