Redigerad kommentar
Timrå Isstadion:
Om inget är klart åt något håll , vad är då ' den stora nyheten ' ???
Fredrik Söderberg skrev nyss att inget är klart.
dr-nix: så är det säkert. Det jag ville ha sagt var mest att det snarast är MittMedia som satsat på sin huvudtidning, Dagbladet låg i bra med små resurser som länge de orkade.
Redigerad kommentar
Från ST-chatten nyss:
"Det finns en klar anledningen att klicka in på ST.nu under kvällen. Vi har fått loss en nyhet om framtidsläget i klubben - som kommer att avgöras snart."
Jag har inte tänkt på att läsa Sundsvall Fans hemsida på slutet men där är det runkfest framför hockeysnack kan jag lova.
157620: Även om man själv lider all helvetes kval så måste det ju vara otroligt frustrerande för spelare o ledare i lagen...Tankarna lär nog vara på allt annat än matchen i morgon för A-laget!
Det är så förb, dåligt av Kommunledningen! Eva vad är det du gör??????
Från direktsändningen. Kl. 11:53.
När det gäller lönerna till spelare så ska de ha utbetalats. Uppgifter som bekräftats från spelarhåll. - Jag har fått min lön och det ska de andra också ha fått, säger Andreas Molinder.
Möter kommuner som beställare och affärspartners i mitt dagliga arbete inom bygg- och fastighetssektor och generellt är det väldigt illa ställt hos politiker och kommunala tjänstemän både när det gäller kunskap och erfarenhet inom upphandling.
Känner inte till kompetensen hos Timrå kommun i detalj men inbillar mig inte att det är bättre där än i någon annan kommun och är det så kan förstå Stig Svedbergs kritik.
Saknar också insyn i styrelsearbetet inom Timrå IK men den bild jag har av Lars Nolander är att han är en mycket affärsinriktad och kompetent klubbdirektör med bakgrund i näringslivet.
Blir förbannad på kommunen när jag läser att man avvisat den externa finansiärens bud som inte bara räddar Timrå IK:s fortsatta existens utan även säkerställer fortsatt verksamhet i Timrå Isstadion istället för att ta vara på de positiva krafter som faktiskt är villiga att ställa upp när det behövs som bäst.
Tyg och färg kan införskaffas. Förslag på kort och slagkraftig, eller annan vinkling på budskap mottages gärna...
Skicka förslag och tankar via brevlådan för större effekt.